Ghost Protocol

Gisteravond hebben wij deze geschoten op onze demo, boven verwachting mooi!!
Grote boeketten, goud brocade, helder groene tips, die duidelijk te zien waren
Zit ook een mooie dikke finale in dit blok

Bijzonder product toch wel met al dat groen. Mooi als je een keer een andere kleur wil gebruiken tijdens je avond stoken of je show.

top voor 19,95 erg sterkte cake boeketen bleven mooi. Terwijl de wind gister bij magic flink hard was soms. ook de uitwerking Qua grote en alles. Was gewoon wow. Een van de dingen waarvan ik dacht. Dat is er echt een die je moet hebben. :)

Ben benieuwd naar de filmpjes maar dit klinkt al veelbelovend gelukkig! Hij stond al op de wishlist en nu definitief op de echte lijst :)

Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:

Deze viel mij helaas een beetje tegen. Ik had gehoopt dat de boeketgrootte net effe beter zou zijn. Nu zijn het gewoon doorsnee boeketten in grootte en knal. Het beste aspect is toch de felgroene kleur. Echt prachtig helder groen! Ik had gehoopt dat dit een topper van Rubro zou worden, maar dat is het net niet. Neemt niet weg dat ik er wel eentje aan wil schaffen, dus hij is zeker niet slecht :wink:

Pfoe dit filmpje zet me toch wel weer aardig aan het twijfelen. Was van plan om een klein stukje om te rijden hier om deze te bemachtigen maar vind dit tegenvallen. Een standaard 25 shots blokje van rond de 10 euro presteert nagenoeg hetzelfde. Jammer want het had toch een klasse apart kunnen/moeten zijn.

Bedankt voor de film - had hier een karton van op de wishlist, maar die gaat er nu wel af ben ik bang :(

Op het filmpje komt de groene kleur niet tot zn recht. Dat is het mooiste en helderste groen dat ik ooit in een cake gezien heb. Verder ben ik het eens met darksoul

Hmm, ik heb toch het idee dat ik hier een beetje ben ingestonken. Bij de Rubro demo tel ik 30 tails per burst, bij het uiteindelijke product tel ik er 20. Ook de effectduur lijkt iets korter wanneer ik de video's naast elkaar zet.

Nu ben ik op de hoogte dat er nogal eens verschil zit tussen sample's en productie, maar hier lijken toch moedwillig veel dikkere shots getoond te worden dan het uiteindelijke product. Wat er over blijft is een 13 in een dozijn cake die we bij vrijwel iedere importeur in het assortiment zien.

Ik vind hem op de film van arviidd ook een stuk minder over komen moet ik zeggen.
Afwachten wat hij in de straat gaat doen, ik ben benieuwd.

De burst is ook wel erg matig zeg. Nu denk ik dat er aardig wat wind stond, maar de boeketten komen er echt halfbakken uit, ze waaien direct kapot. Wanneer je dan kijkt naar de Rubro demo vind ik dit echt niet kunnen hoor. Voor een 375g bak kan het echt stukken beter.

terwijl die bij de demo van magic echt zelfs onder de wind straks presteerde. Terwijl die volgens magic gewoon uit een verkoop karton is gehaald. En daar was het echt de topper voor 19.95 groot en weinig te duchten van de wind die er die avond stond. Terwijl veel cakes het daar pittig mee hadden.

Back
Bovenaan