fernando93
VWC lid
komop mensen op elkaar zeuren doen jullie maar in Reallife. De samenleving is al verne.kt door al dat gezeik naar elkaar via internet o.a.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zet dit hier namens een goede vriend van me neer aangezien hij er momenteel niet bezig wilt mee zijn.
Van de week belde mijn maat me op. Hij vertelde dat er 3 man sterk met kogelvrije vesten voor zn deur stonden met een huiszoekingsbevel. Hij stond perplex en eenmaal binnen liepen ze naar zn kamer en was het al snel gebeurd. Ze zijn er achter gekomen omdat hij mortieren had besteld via Dutch-pyro.nl. Ze hadden het factuur mee van de webwinkel. Alles is meegenomen. Een karton 5”, karton 3” en 18 cobra6. Hij krijgt een boete van ongeveer €600, een strafblad en 5a10 dagen celstraf en nog heel aantal uren taakstraf. Denk hierbij aan zo’n 200 uur. Het duurt ongeveer een jaar voordat zn zaak voorkomt. Mn maat wil jullie op het hart drukken om NIET te bestellen bij Dutch-pyro.nl! Ze zijn waarschijnlijk onder druk gezet en hebben privé gegevens uitgewisseld met de politie. Het stukje van dat het onder zijn bed zou liggen en dat ze via een tip op het spoor zijn gekomen is klinkklare onzin maar ja, media hé. Dutch-pyro heeft gewoon de boel verlinkt.
Pers berichten;
http://www.grootsneek.nl/36025/illegaal-vuurwerk-in-scharnegoutum-in-beslag-genomen/
http://www.politie.nl/friesland/nieuws/zeerzwaarillegaalvuurwerkinbeslaggenomen.asp
Het jammere is dat hij in de middle of nowhere woont. Hij heeft alle ruimte om fatsoenlijk shells te schieten zonder ook maar iemand ermee lastig te vallen. Hij had niet gedacht dat de consequenties zo groot zouden wezen en zal zn vingers er ook niet meer aan branden nu.
maar je kunt daar geen cobra 6 kopen
dat zegt iedereen tegenwoordig op het forum maar ondertussen.....
denk je nou echt dat ze gek zijn ??
Ik vind het vrij naief van dutch pyro, en weet hij ook echt wel hoe het zit.
als je 2 tot 6 inch buizen verkoopt en het zou alleen voor vuurpijlen schieten zijn waarom volstaat dan niet alleen 2 inch. Dat is het risico van je bedrijfje. Je verkoopt de pistolen alleen de minutie niet, zo zie ik het.
Ja en dat je met je deze wetenschap de facturen van je klanten rond laat slingeren is helemaal onprofessioneel en verwijtbaar.
Verder blijf ik van mening dat mortieren, shells helemaal niet in handen van particulieren mogen komen, ik vind ze geweldig laat dat duidelijk zijn.
Op de site noemt hij het nu ook een vuurpijlafschietbuis
Zal wel een stormvloed aan meningen over me heen krijgen, maar dit is mijn mening.
oppassen iedereen die bij DP besteld heeft... al zn buizen zijn in beslag komen.
en de facturen van de laatste paar weken zijn meegenomen door de popo...
als je iets besteld hebt OPPASSEN
oppassen iedereen die bij DP besteld heeft... al zn buizen zijn in beslag komen.
en de facturen van de laatste paar weken zijn meegenomen door de popo...
als je iets besteld hebt OPPASSEN