Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou vorige week dinsdag eindelijk voor geweest.
Gelukkig goed van afgekomen. 240uur geëist en 40uur gekregen dit omdat de zaak te lang op de plank is blijven liggen. En ik nog geen aantekening oid had
last (for now) but not f**king least:
wie heeft er wel eens een WECO PRINCESS BOMBE 150mm en een
125mm EPM cillinder salute samen op de foto gezien
de drie links boven zijn van pyro art, vrij zeldzaam.
middelste is een japanese shell uit eind jaren '70 van hiroyama fireworks o.i.d.
het is een imperial daylight shell, met parachute. een pronkstukje. nu verzopen in een bak water dus grrrrrrr
de plastic salute's spreken voor zich
enjoy!
Bekijk bijlage 12446
Wordt wel lekker ontmoedigd zo het kopen van consumentenvuurwerk… goed bezigBen vandaag voor moeten komen.
Ik had 135kg consumenten vuurwerk.
Mijn straf is75uur werk straf!
Nou vorige week dinsdag eindelijk voor geweest.
Gelukkig goed van afgekomen. 240uur geëist en 40uur gekregen dit omdat de zaak te lang op de plank is blijven liggen. En ik nog geen aantekening oid had
Ik vind het een zware straf 3xh...
Hoe werkt zoiets eigenlijk, mag je die 75 uur combineren met je eigen baan? Of ben je dan ook meteen je eigen baan kwijt?
Mag ik vragen wat ze bij jou in beslag hebben genomen ?
Ik vind het een zware straf 3xh...
Hoe werkt zoiets eigenlijk, mag je die 75 uur combineren met je eigen baan? Of ben je dan ook meteen je eigen baan kwijt?
Nee voor het jaarwisseling 2013/2014Was dit afgelopen jaarwisseling gebeurd, 3xh?
Ben vandaag voor moeten komen.
Ik had 135kg consumenten vuurwerk.
Mijn straf is75uur werk straf!
straf zit er zo op kerel... ik mocht 240 uur afwassen bij een Stay Okay hotel haha. ach als je het met een lach benaderd dan valt het allemaal best mee...
zet hem op!