Gepakt met vuurwerk

En dus? Nou, misschien om de vraag die Jupilerfreak in het blijkbaar gedelete topic stelde?, namelijk; welke functies/mogelijkheden hebben VIPs/mods e.d.? Snap niet waarom dat topic zonder verdere melding verdwenen is, maar misschien kijk ik wel niet goed. Dus niks arrogant; "En dus? Juist.", Ruben... Juist, dus :wink:

Dat topic is verwijderd en gecommuniceerd naar Danny die de vraag aan Ruben had en die ook beantwoord is inmiddels. Ik heb die verwijderd, heb jouw vraag in het andere topic waar je net eenzelfde opmerking plaatste beantwoord, daarmee moet alles wel duidelijk zijn.

Tot zover, nu weer on-topic!
:)

:bye:

Ten eerste: Dit filmpje ligt er wel een beetje bovenop. Stel er zit een CE keurmerk op nitraat, dan mag het in Nederland alsnog niet, omdat er ander kruit in zit en de knal boven een bepaald aantal decibel komt.
Ten tweede: Dit hoort hier niet in dit topic thuis dacht ik zo.

greetzzz

http://www.youtube.com/watch?v=NVhSJCivOR4 dus als er een CE-keurmerk opzit
dan mag je dit vuurwerk met CE gewoon meenemen en oom agent doet niks. Nice :D

Dat is niet waar. Nederland mag nog altijd zijn (strengere) eisen stellen aan de import van consumenten vuurwerk. En dus blijft het verboden om feestvuurwerk uit bijvoorbeeld België in bezit te hebben en natuurlijk af te steken in Nederland. Tenzij deze aan de Nederlandse wet en regelgeving voldoet. En dit natuurlijk alleen in de laatste 3 dagen van het jaar.

Ik dacht dat het wel meeviel hoeveel ze alles in de gaten houden op het internet, maar het tegendeel is gebleken.

Bedankt, het is mijn 1e aanraking met de politie voor vuurwerk, dus ik hoop dat ze me een beetje heel laten.:shocked:
In mn vorige posts staat hoe ze bij mij zijn terechtgekomen.
D'r zijn oa shells, cobra's, squalo's, supervlinders, ontelbare vlinders/nitraten en nog veel meer andere rotzooi gevonden.
Ben benieuwd of het in de krant komt, daar kan je waarschijnlijk alles nalezen.

Ps, even een lachertje tussendoor.
Ze hebben ook zo'n 10kg aan sterretjes/trektouwtjes/partypoppers meegenomen,
waarschijnlijk zodat het nieuwsitem d'r wat stoerder uitziet, kunnen ze weer 10kg bijtellen he!
Duitse potten zijn ook meegenomen, aangezien die gevaarlijker zouden zijn omdat d'r geen Nederlandse instructie voor het afsteken op zit(:cry::cry:).
Owja en met nitraten ontzet je muren, wist ik niet, bedankt.
De straat is weer wat veiliger, gefeliciteerd jongens en dame!(i know you're reading this)

Lang geleden, maar ik heb 80uur taakstraf gekregen.:applause:
Ik heb vuurwerk in ieder geval helemaal laten vallen.

En ghoost, hoe vergaat het je nu? en ik heb het hele topic gelezen en ik kan wel janken om deze situatie, en dan denk ik niet alleen aan jou ghoost maar ook een beetje aan wat voor mooi (antiek) vuurwerk er weggekaapt is :(

Zijn laatste activiteit op deze site was op 24 mei, ik denk niet dat je snel een antwoord kunt verwachten mits die nog komt ;)

Geen medelijden met hem, 5 inch in huis en nog ander zwaar spul hoort daar gewoon niet, laat staan als je naast hem woont en daar zou iets verkeerd gaan. Of dat je naast hem staat om 00:00 uur en meneer schiet met zijn zatte kop een 5 inch weg.

Nee heel goed dat hij is opgepakt, sometimes you win sometimes you lose. Helaas je wist dat het zwaar illegaal is en dat er sancties op staan zodra je dez in je bezit hebt.

Hij was een verzamelaar, een liefhebber! Ik denk dat hij er genoeg aan had gedaan dat z'n vuurwerk collectie niet grvaar zou lopen. Daarnaast is er een grotere kans dat jou buurman zn huis opblaast met aardgas dan met vuurwerk! Ik vind dat gezeur over de gevaarlijkheid van opslaan zo overdreven.

Geen medelijden met hem, 5 inch in huis en nog ander zwaar spul hoort daar gewoon niet, laat staan als je naast hem woont en daar zou iets verkeerd gaan. Of dat je naast hem staat om 00:00 uur en meneer schiet met zijn zatte kop een 5 inch weg.

Nee heel goed dat hij is opgepakt, sometimes you win sometimes you lose. Helaas je wist dat het zwaar illegaal is en dat er sancties op staan zodra je dez in je bezit hebt.

Lol zegt iemand die niet duidelijk snapt dat deze kerel een uitermate grote liefhebber was als je alleen al niet naar die zeer bijna niet te krijgen zwarte shell kijkt.
RedBaron kon daar meer van vertellen, maar die is hier niet meer te vinden.
Natuurlijk, eigen schuld dikke bult als je illegaal vuurwerk hebt en je wordt gepakt.
Maar in dit geval is het wel erg jammer omdat hij spul had wat niemand had.
En waar gaat dat spul naar toe, ja rechtstreeks in een grote bak met water dat daarna nog vernietigd wordt. Jammer dat ze er geen shows van schieten, dan heeft iedereen er nog iets aan.

Hij was een verzamelaar, een liefhebber! Ik denk dat hij er genoeg aan had gedaan dat z'n vuurwerk collectie niet grvaar zou lopen. Daarnaast is er een grotere kans dat jou buurman zn huis opblaast met aardgas dan met vuurwerk! Ik vind dat gezeur over de gevaarlijkheid van opslaan zo overdreven.

Wat een kronkel gedachte heb jij... opblazen met aardgas is groter? dream on.

Elk huis heeft gas, en er zijn meerdere keren per jaar dat er een gevel uit word geblazen door een gaslek, of dat iemand opzettelijk zijn gas openzet.

dus zo'n kronkel gedachte is het niet, er gebeuren genoeg incidenten met gas.
en hoeveel incidenten hebben we de laatste 20 jaar nou gehad doordat iemand vuurwerk op heeft geslagen, of bij een vuurwerk opslag ?
dat zouden dat er dan 2 zijn als ik het goed heb, culumborg en enschede.

Elk huis heeft gas, en er zijn meerdere keren per jaar dat er een gevel uit word geblazen door een gaslek, of dat iemand opzettelijk zijn gas openzet.

dus zo'n kronkel gedachte is het niet, er gebeuren genoeg incidenten met gas.
en hoeveel incidenten hebben we de laatste 20 jaar nou gehad doordat iemand vuurwerk op heeft geslagen, of bij een vuurwerk opslag ?
dat zouden dat er dan 2 zijn als ik het goed heb, culumborg en enschede.

Uhmm ik heb geen gas in mijn huis. Wij hebben hier stadsverwarming... Natuurlijk is het zonde dat alles wordt vernietigd. Maar liefhebber of niet sommige stukken vuurwerk horen niet thuis in huis of in een woon wijk....

Back
Bovenaan