Genietmomentjes!

Last minute de 5m Goldfontanen van Funke gekocht en tijdens het autorijden 3x aan de horizon vuurwerk zien

Deze ophaaldagen waren absoluut de beste die ik ooit heb ervaren. Geen wachttijd en ontspannen van plek naar plek rijden.

Ben helemaal in ZEN modes.
Deze nacht zo nu en dan even naar de collectie staren met het idee dat het straks al zo ver is.

Wanneer je de Ignite the Sky 2.0 en Rocket Rhapsody uit de omdoos haalt. En de Immortal Gold en Strong Celebration tevoorschijn komen!

Feestdagen rooster is weer rond, en ik ben weer vrij met OUD en NIEUW !! :biertje::angel:

Das fijn!:)
zelf altijd vrij op de 31ste. Vraag het altijd voor de zomervakantie al aan. Tis niet netjes maar mocht het niet toegekend worden ooit..... ik ben der niet:D

• Like
Waarderingen: heho
Das fijn!:)
zelf altijd vrij op de 31ste. Vraag het altijd voor de zomervakantie al aan. Tis niet netjes maar mocht het niet toegekend worden ooit..... ik ben der niet:D

Bij ons moet je kiezen tussen kerst of oud en nieuw. Als de verdeling goed is: prima. Zo niet, dan moet er geschoven worden en wordt er gekeken wie er al lang geen nachtdienst gedaan heeft met oud en nieuw. Ik ben volgend jaar 25 jaar in dienst van het ziekenhuis en 1 x de sjaak geweest ... :p:bonk:

• Like
Waarderingen: BENZ
Ik heb 3 genietmomentjes. Ze hebben toch aardig met elkaar te maken..

- Het feit dat de countdown bijna opengaat. Dit werkt zeer sfeerverhogend en is toch altijd weer een besef momentje dat we steeds dichterbij komen.

- De tuincentra die al hard aan het werk zijn om dit jaar weer een mooie kersthow neer te zetten. Waar sommige er nog niet aan moeten denken, kan het voor mij niet vroeg genoeg zijn.

- Het besef dat ik nu met mijn nieuwe baan elk jaar standaard de laatste twee weken van het jaar vrij ben. Voorheen was het toch altijd wel een strijd. Helaas heb ik 1x gewerkt op oudjaarsdag tot 17:00 uur. Dat was toen nog bij mijn bijbaantje. Oh wat vond ik dat verschrikkelijk. Buiten hoorde ik alle knallen en ik moest binnen vakken vullen.. :(​

Back
Bovenaan