Genietmomentjes!

Gefeliciteerd pyroguy!!

IMG-20231014-WA0016.jpg

Gister avond gezien dat de kraam neergezet is. Geeft toch ook wel een fijn gevoel dat de mooie periode eraan komt.

Heb precies hetzelfde. Ik kon nergens echt iets vinden naar mijn zin, maar vandaag mijn collectie compleet kunnen maken met items die ik nog ontbraken!

En kreeg aardig wat geld terug v jaarnota energie, gelijk omgezet in vuurwerk :D

Onderweg naar locatie een dikke vette sneeuwbui. Geeft gelijk meer sfeer en je weet dat het er weer aan zit te komen :).

Wakker worden en weten dat je vandaag naar Thunderdome gaat :handsup:

Ik moet er niet aan denken maar gezien je reactie ga jij er wel veel plezier aan beleven denk ik zo :)

Vandaag een dag met genietmomentjes gepland. Een paar showrooms bezoeken vandaag, eindelijk gaan ze open, en vanavond naar de demo bij Avri. Nu alleen nog hopen dat het weer een beetje meewerkt vanavond.

Elk jaar wanneer we weer gaan afhalen. De deuren openstaan en je eindelijk je bestellingen op kan halen:

Bekijk bijlage 77324

Bij d'n Cees zie ik al wel. Ben er vandaag nog even geweest maar de showroom is helaas nog niet klaar. Ik mocht er wel even in om sfeer te snuiven :) Ik had eigenlijk gehoopt de dummy van de Pyroshow 60 sec Strobe te kunnen zien, een interessant product maar dan moet het niet zo'n klein flut ding zijn.

Voor 3 pakjes mad riot naar de lokale vw dealer fietsen en met een grijns van oor tot oor naar buiten lopen!

Back
Bovenaan