Geisterblitz

Navraag bij mijn afhaalpunt leert dat ze ( vuurwerkmania) verwachten dat het item hoogst waarschijnlijk niet op tijd binnen zal zijn vanuit China. Van de bestelde kartonnen komen er hierdoor slechts een paar niet binnen bij deze winkel. Hij staat ook nog gewoon te koop op de site.

ik neig er naar de geisterblitz 2020 batch (dus niet de opgevoerde die op enkele plekken te koop was, maar die in het huidige assortiment van Mania zit) als finale te gebruiken. Eventueel iets sneller :wink:

Heeft iemand deze toevallig al geschoten, meegemaakt, of enige informatie over deze batch? Hoor het graag!

Hadden hier nog 3 keer de 2019, maar wat een topper zeg. Echt ontzetten van genoten. Dikke fluiters naar die mooie doffe klappen. Prachtig product.

Wij hadden beide versie met oud en nieuw. De nieuwe versie was zeker niet slecht hoor. Maar de oude batch i.c.m. special#4 om 00:00 uur. Wat een geweld was dat zeg. Het kwam boven alles uit.

De nieuwe versie was zeker niet slecht!

Die ziet er inderdaad niet verkeerd uit! Mooi opbouwend tempo ook!

Lijkt wel alsof niet elke bombette lijkt te klappen... Hoe ervaarde jij dit? En hoe waren de salutes? Vergelijkbaar met een siercake, of echt wel harder?

Wat een geniale bak is deze zeg, erg blij dat ik de 2019 versie nog op de kop heb weten te tikken. Machtig stuk vuurwerk om 00:00u, in een klein projectje gezet. Die diepe doffe salutes gaan echt lekker, zeker omdat hij tussen de huizen/flat staat. Op beeld komt het niet zo over als dat het in de straat is, puur genieten dit!

Haha, dit project tovert nog steeds een lach op mijn gezicht. Wat een dik project was dit zeg. Wat een dreunen van die 2019 batch. Ongekend. Als er daar toch nog eens wat van vrijkwamen....

Back
Bovenaan