Evo Force One

Het eerste deel is niet overal even goed. Sommige effecten ogen wat mager of niet helemaal goed uitgewerkt. Daarna ramt hij er echter heerlijk op los met mooie goed uitgewerkte effecten :thumbup: Vooral die spinners naar peonie / blink boeketten zijn heerlijk! Wel jammer dat die goede fluiters van het openingssalvo niet meer teruggevonden worden in de box. Had het wel tof gevonden als prefinale.

Maar in ieder geval een unieke en prachtige bak. Voor dit jaar zijn de keuzes al gemaakt maar volgend jaar misschien als deze voor een goede prijs in de freakacties te vinden is :)

Wow wat een bak, op basis van de teaser een aantal weken geleden toch gegokt en voor een mooie prijs besteld. Totaal geen spijt van, 4 minuten lang word de lucht volgepompt

Ik denk dat er nét voor de finale op 3:47 is geknipt in de film. Je ziet het een beetje, maar hoort het vooral.

Bijzonder vette bak hoor, topkwaliteit effecten en langdurig genieten zonder dat t saai wordt. Past alleen niet in mijn budget...

ik vind hem eerlijk gezegt niet zo best. en had er meer van verwacht qua aparte effecten voor zo,n grote bak. Te veel crackling in verwerkt en te veel standaard effecten erin. heb er 3 stukjes uitgehaald wat ik wel mooi vond en dat was in het begin met fluit en salute, bij 1,21 de spinners, en het eind op 3,49 ongeveer.

Ik denk dat er nét voor de finale op 3:47 is geknipt in de film. Je ziet het een beetje, maar hoort het vooral.

Bijzonder vette bak hoor, topkwaliteit effecten en langdurig genieten zonder dat t saai wordt. Past alleen niet in mijn budget...

Dit klopt.
Af en toe is het lastig communiceren met de fabrikanten en passen ze ook dingen aan wat helemaal niet nodig was, en in dit geval dus de finale.
Daar we geen zin en tijd hadden nogmaals te samplen hebben we de finale geknipt en geplakt zodat jullie eindelijk een beeld kunnen vormen van het product.

gr
Marchel

Ik vind het geen slechte bak.
Lekkere felle kleuren, ook aparte effecten.
Leuk om een keer live te zien.
(Maar het is geen product voor mij.)

Een hele mooie bak geworden vind ik. Boven mijn budget, maar ik kan me zo voorstellen dat je zoiets met een paar buren aanschaft.

Enkele effecten op het begin wat klein in uitwerking echter in zijn geheel een prima bak! Variatie in effecten en kleuren met een dikke finale. Weet niet wat de freakprijs exact is, dus qua prijs en wat je krijgt verhouding geen mening. Zelf al ruim voorzien dit jaar.

Budget laat het niet meer toe, maar vind dit toch een gave bak zeg. Leuke opening, prima effecten en heeft de hele tijd wel een lekker tempo.

Ik vind het een geslaagde bak! :) Een lekkere opening, goede afwisseling van alle top effecten van jullie producten van afgelopen jaren. Echt een product waar ik weer even dat 'Evo-gevoel' van krijg, wat ik eigenlijk weer voor het eerst heb sinds 2 jaar. Chapeau Marchel!

Dit is wel echt een mooie bak geworden, nu nog ergens in de buurt van Groningen waar deze te krijgen is voor een mooi prijsje en dan komt hij in de straat te staan :D

Het eerste deel is niet overal even goed. Sommige effecten ogen wat mager of niet helemaal goed uitgewerkt. Daarna ramt hij er echter heerlijk op los met mooie goed uitgewerkte effecten :thumbup: Vooral die spinners naar peonie / blink boeketten zijn heerlijk! Wel jammer dat die goede fluiters van het openingssalvo niet meer teruggevonden worden in de box. Had het wel tof gevonden als prefinale.

Maar in ieder geval een unieke en prachtige bak. Voor dit jaar zijn de keuzes al gemaakt maar volgend jaar misschien als deze voor een goede prijs in de freakacties te vinden is :)

sluit mij, bij aan deze mening , verder een super dikke bak,:droolthum wauw

Dit is wel een heerlijk bak die in maar door blijft gaan! Tempo zit er goed in!Zitten hele mooie effecten tussen, redelijk wat kleur, maar zoals ik het op het toch wazige filmpje zie is het veel rood en goud. Had eigelijk wat meer kleur verwacht. Ook boven mijn budget voor dit jaar, misschien volgend jaar want hij is zeker wel goed.

Erg benieuwd naar de Straatfilmpkes.

Nogmaals het filmpje bekeken op YouTube en nog een keer en nog een keer, maar deze bak is toch veel kleurrijker en diverser dan ik dacht. Erg mooi.

Back
Bovenaan