Geisterblitz

Ja dat was ook mijn eerste reactie, eerst grootst aankondigen en dan deze in 5 of 6 meervoud schieten
HIj zal weinig aftrek vinden bij de freaks, maar zal het wss gewoon nog steeds heel goed doen bij de gemiddelde consument, en dat is vaak grotendeels ook wel hun omzet, dus denk niet dat ze tegenvallende verkoopcijfers zien, al helemaal niet ogenschouw genomen de hype van vorig jaar.

Er zijn meer dan genoeg momenten in de video waarop je de knal los kan horen. Ik blijf het een leuk product vinden maar niet voor de hype prijs. Dan denk ik eerder aan 50 euries ofzo.

Ik heb deze zojuist live gezien op de demo en vond ‘m gewoon goed presteren. Jammer dat hij in meervoud geschoten werd, maar er waren zoals Sirens zegt absoluut momenten waar je daar doorheen kon kijken en de knal kon ervaren. Burst was duidelijk een stuk harder dan de siercakes, bij mij komt hij op de lijst in ieder geval!

Dat je zoveel tegelijk doet beetje vreemd maar goed, gebeurt wel vaker. Maar dat je ernaast nog knalblokjes laat lopen met product met een salute effect is zeer opmerkelijk.

Ik vind het trouwens nog steeds een prima fluitblok, een pruttelboeket na de fluit zit ik ook niet te wachten.

Afhankelijk van de prijs wellicht meepakken.

Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is om 1 product te pakken en deze los af te steken. Blijkbaar nog steeds een verschrikkelijk moeilijk iets voor bijna iedere importeur. Verschrikkelijk gewoon..

Vooral voor deze naar de demo toe gefietst, en spectakel was het zeker.. maar het product beoordelen schier onmogelijk. De knallen kwamen harder over dan wat er verder geschoten werd, maar dat kan beïnvloed zijn door de belachelijke groteske opzet. Dit is puur hype creeëren ipv een product tonen. Jammer om te horen dat ie vergeleken met de vorige batch tegen lijkt te vallen. En om er nou 6 in de straat te zetten voor dit geld:shocked: maar goed, fluit, knal, leuk ding. Ben benieuwd naar de ervaring van degenen die hem kunnen vergelijken met de goede batch.

Deze live gezien op de demo en ik vond het een leuke bak, al stonden er nu 5 tegelijk te schieten. Burst was prima, maar niet meer dan dat. Ten opzichte van de Special #4 vind ik de knal een mooie toevoeging, maar daar moet je in verhouding wel een stuk meer voor betalen. Dat vind ik het niet waard.

Laatst bewerkt:
Is er iemand op de demo geweest die de 2019 versie ook kent? Was deze echt veel minder als vorig jaar?

Knal totaal niet wat het was, laat maar zitten, duidelijk verschil horen, op zet blijft wel mooi fluit met knal, maar beduidend minder geworden vergeleken met vorig jaar , jammer zelfde hype met dragon box 3 cake 4 toen is er een compound van gemaakt, knal was duidelijk weer zachter , waarom doen ze ons dit aan, steeds misleiding

Mijn film van de 2020 versie, ben blij dat ik afgelopen oud en nieuw de 2019 versie heb mogen aanschouwen. En dat koester ik dan ook, deze was beduidend minder. Maar je heb alsnog een degelijk knal/fluit compound.

Ze schoten ongeveer alles single deze demo. Deze niet. Wat een drama. Een goede luisteraar kon op het einde prima beoordelen of hij de knal hard genoeg vindt. Ik vond die knal hard. Harder zou op zeker een probleem met keuring opleveren. Een mooie combi Met goeie fluit. Of ik het geld er voor over zou hebben is een tweede.

Dikke box als je deze met 4 of meer zou schieten en ook een stuk goedkoper zou zijn. Zou er best 60 euro voor over hebben. Fluit en knal klinken wel goed, benieuwd naar de hoe die in de straten presteert. Komende jaren in de gaten houden of die eens word aangeboden voor freakacties.

Back
Bovenaan