Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Da's geen probleem , gaat meestal gewoon op naam nooit problemen mee gehad . Hebben ze in Breda altijd goed op ordeDit jaar hier voor het eerst een grote bestelling geplaatst. Mooi assortiment en leuke prijzen!
Wat me opviel is dat er op de bonnen (die per mail worden opgestuurd) geen scanbare code zit om je bestelling mee af te halen. De bon van besteloverzicht in combinatie met bestelnummer is afdoende begrijp ik?
...voel me ineens heel oud nuDit jaar hier voor het eerst een grote bestelling geplaatst. Mooi assortiment en leuke prijzen!
Wat me opviel is dat er op de bonnen (die per mail worden opgestuurd) geen scanbare code zit om je bestelling mee af te halen. De bon van besteloverzicht in combinatie met bestelnummer is afdoende begrijp ik?
Ik bestel hier ook al jaren tot volle tevredenheid. Misschien moeten sommige mensen iets meer geduld hebben in plaats van te denken dat je voor in de rij maag aansluiten alleen omdat je een paar euro meer uitgeeft dan een ander.
Da's geen probleem , gaat meestal gewoon op naam nooit problemen mee gehad . Hebben ze in Breda altijd goed op orde
Hey mensen kleine update!
Offerte binnen gehad en moet zeggen ben zeer tevreden...maar hoe gaat het nu in zijn werk...heb mail terug gestuurd dat ik akkoord ga...krijg in dan erna een mail voor de betaling ofzo?
Hey mensen kleine update!
Offerte binnen gehad en moet zeggen ben zeer tevreden...maar hoe gaat het nu in zijn werk...heb mail terug gestuurd dat ik akkoord ga...krijg in dan erna een mail voor de betaling ofzo?