[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook geduld hoor wacht het gewoon nog even af....kan mijn geld maar 1x uitgeven en dit is voor mij nog wel aan te rijden vanaf hellevoetsluis.

Ik bestel hier ook al jaren tot volle tevredenheid. Misschien moeten sommige mensen iets meer geduld hebben in plaats van te denken dat je voor in de rij maag aansluiten alleen omdat je een paar euro meer uitgeeft dan een ander.

Ik bestel hier inmiddels ook al enkele jaren,en blijf het een topzaak vinden.
Dat de communicatie wat minder is soms...tja.
Ik denk meer dat we verwend zijn doordat deze mensen ook op het forum actief zijn.
Hierdoor denk je al snel dat ze tijd zat hebben om te reageren,maar denk dat de werkelijkheid heel anders is.

En freaks hebben echt geen voorrang omdat we zogezegd meer geld uitgeven lijkt mij,al denken we dat natuurlijk graag.

Dit jaar hier voor het eerst een grote bestelling geplaatst. Mooi assortiment en leuke prijzen!

Wat me opviel is dat er op de bonnen (die per mail worden opgestuurd) geen scanbare code zit om je bestelling mee af te halen. De bon van besteloverzicht in combinatie met bestelnummer is afdoende begrijp ik?

Dit jaar hier voor het eerst een grote bestelling geplaatst. Mooi assortiment en leuke prijzen!

Wat me opviel is dat er op de bonnen (die per mail worden opgestuurd) geen scanbare code zit om je bestelling mee af te halen. De bon van besteloverzicht in combinatie met bestelnummer is afdoende begrijp ik?
Da's geen probleem , gaat meestal gewoon op naam nooit problemen mee gehad . Hebben ze in Breda altijd goed op orde

...voel me ineens heel oud nu :p

Ik bestel hier ook al jaren tot volle tevredenheid. Misschien moeten sommige mensen iets meer geduld hebben in plaats van te denken dat je voor in de rij maag aansluiten alleen omdat je een paar euro meer uitgeeft dan een ander.

Er stond een hele lap tekst, maar anderen bepalen kennelijk dat ik buiten moet gaan spelen.

@FranvdB: kom je ook af en toe schommelen? Dan kun je meteen mijn posts even reviewen. Als deze je dan niet bevallen, post is ze voortaan niet.

(en ja, ik zeg dit met een knipoog want je hebt wel een beetje gelijk, los van hoe tactloos je onderstaande zin formuleert.)

Laatst bewerkt:
Jongens jongens je zit in een winkeltopic op mekaar te janken ga lekker ff buitenspelen ipv spammen en janken om niks... negatief gedoe allemaal.

Da's geen probleem , gaat meestal gewoon op naam nooit problemen mee gehad . Hebben ze in Breda altijd goed op orde

Ja klopt ze hebben jou pakbonnen uitgeprint en jij moet ook simpelweg je bestellingen uitprinten. Kan me geen code of wat dan ook herrinneren. Je naam staat daar al klaar met de afhaalbonnen zeg maar.

Oké bedankt, heb ik alles compleet! Vroeg het me af aangezien ik de afgelopen 7e jaar niet anders gewend ben. Is niet zo dat dit mijn eerste bestelling ooit is, voor enkelen die dat dachten haha. Wel dus mijn eerste bestelling bij bredavuurwerk.

Hey mensen kleine update!
Offerte binnen gehad en moet zeggen ben zeer tevreden...maar hoe gaat het nu in zijn werk...heb mail terug gestuurd dat ik akkoord ga...krijg in dan erna een mail voor de betaling ofzo?

Offerte binnen gehad en moet zeggen ben zeer tevreden...maar hoe gaat het nu in zijn werk...heb mail terug gestuurd dat ik akkoord ga...krijg in dan erna een mail voor de betaling ofzo?

Daar kan je wel van uit gaan.

Maar ja, alles is mogelijk, zeer weinig is zeker. (Sorry)

Je bestelling plaatsen via je account.
Dan zet je in de omschrijving: Bedrag volgens offerte(het bedrag) en kies voor bank overschrijving. Zodra het geld binnen is, ontvang je de factuur.

Dit kreeg ik na aanleiding hoe het in ze werking gaat. Ook moet je even kijken naar het tijds vak als je eerder heb besteld kies je een extra order blok. En anders is het een keuze wanneer je het ophaalt.

Hmpf....

- de laatste reactie van Breda zelf op VWC stamt van 24 oktober (met veel vragen en verzoeken rondom assortiment, freakmiddag, offertes etc. tot gevolg)
- mensen moeten zonder kennisgeving blijkbaar heel lang wachten op feedback van een offerte
- tussentijdse acties ontbreken of worden niet gecommuniceerd (zeker geen must, maar ter vergelijking: voorgaande jaren waren er geregeld artikelen even in promotie in deze periode)

Volgens mij heeft dit niets meer met 'geduld hebben' en 'als freak vooraan in de rij aansluiten' te maken, zoals eerder werd gesuggereerd. Ik vind het echt triest dat mensen 3 weken na het plaatsen van een offerte zelf de telefoon er maar bij moeten pakken. Tamelijk respectloos naar je klanten toe.

Sorry, ik blijf kritisch... zeker niet op het assortiment en de prijzen, maar wel op de service. Gemiste kans ook marketing-technisch gezien. Het verbeteren van de service zou het (voor mij) echt een topwinkel maken waar ik niet omheen kan (wat nu wel het geval is).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan