Geisterblitz 100

Bij ons werden de geisterblits 1/1 uitgeleverd.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Maar ik las dat mensen ook bij jullie de Sky screamer 2.0 hadden gekregen, al dan wel 1/1 verpakt. Enige verschil is de verpakking toch? De ene is per 2 verpakt en de ander 1 in een doos.

Maar ik las dat mensen ook bij jullie de Sky screamer 2.0 hadden gekregen, al dan wel 1/1 verpakt. Enige verschil is de verpakking toch? De ene is per 2 verpakt en de ander 1 in een doos.

Klopt, ik had hem op de 31e in de ochtend nog bij Valk afgehaald. Kreeg een halve doos Skyscreamer mee. Was overigens prima! Knalde heerlijk.

Goedenmiddag

Dat klopt het gaat om hetzelfde product de "geisterblitz" was voor ons zo opgezet in doos verder was deze alleen verkrijgbaar in duitsland enndaar had hij dus de naam "sky screamer " maar toen bij ons de geister op was ( alleen al bij vpd ) hebben wij nog de screamer erbij opgehaald , vandaar dat uiteindelijk beide geleverd werden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Zo, dat klinkt echt geweldig! De knallen erna vallen ook gelijk in het niet. Dat geeft wel aan hoe goed deze box was. Als ik hem tegenkom, moet die er ook zeker weer gaan komen!

Hier is hij dan eindelijk, per 4 geschoten van 2 kanten aangestoken! Wat een geweld! Let niet op de wat mindere kwaliteit van het filmen, de filmer meldde zich savonds af����

Te zien vanaf 16:02

Heel erg vet deze! Maar het mooiste stukje uit de hele film vind ik 'de juichende man' op 19:32. :wink:

Zo dit is wel heel erg dik. Hier kan ik haast niet omheen dus eens kijken of we er dit jaar ook 4 kunnen bemachtigen.

Back
Bovenaan