Sonnet 9

De eccentric schots waren vorig jaar ook net binnen en nat en presteerden ook goed toch?

Beste mensen.

De Eccentric shots hebben ruim een jaar in de bunker mogen vertoeven.
Deze Sonnet 9 waren pas binnen en betrof ook een sample zoals meerdere artikelen.

Productie zit vaak wel goed is onze ervaring.

gr
Marchel

Beste mensen.

Deze Sonnet 9 waren pas binnen en betrof ook een sample zoals meerdere artikelen.

gr
Marchel

Thanks voor het antwoord, denk dat ik een jaartje wacht of iig de winkeliers demo's even afwacht.
Snap trouwens dat de productie niet anders verpakt kan worden gezien de hoeveelheid, maar een paar samples vochtvrij binnenkrijgen moet toch wel kunnen? Of denk ik nu heel raar?

Nou goed, maakt verder ook niet uit. Is gebeurt, ik geef ze nog een kans met de winkeliers demo's anders een jaartje wachten:thumbup:

Beste mensen.

gr
Marchel

Een beetje rare reactie dit. De Eccentric shots waren vorig jaar overal uitverkocht en niet meer te krijgen of te bestellen door een winkel. Daarnaast presteerde die ook meer dan prima op de eigen demo terwijl hij toen ook net uit de container was. En verder zijn samples vaak niet voorzien van het volledige label etc. Dat zijn deze wel allemaal....erg bijzonder.

Ik laat hem dit jaar sowieso staan iig en wacht wel hoe hij bij de mensen heeft gepresteerd, want potentie hebben deze single shots zeker wel...

Misschien heeft een winkel een doosje terug gestuurd? Misschien is een telfoutje gemaakt en bleef er een doosje staan? Of gaan we op elke slak nu zout leggen? :bonk:

Misschien heeft een winkel een doosje terug gestuurd? Misschien is een telfoutje gemaakt en bleef er een doosje staan? Of gaan we op elke slak nu zout leggen? :bonk:

Inderdaad, er zullen ongetwijfeld ene paar karton bewaard worden voor de vroege demo's.
En je moet eens weten hoeveel winkels spullen retour sturen in januari februari waardoor er weer voorraad vrij komt.

Ongeopende kartonnen konden gewoon retour toch?

Ik dacht van niet, is ook 1 van de redenen dat ze naar GBV gaan, qua opslag en etc. Maar ik kan er naast zitten. Ik weet dat ongeopende kartonnen bij andere importeurs terug kunnen maar ik betwijfel dus of daf kon bij Evo.

Even in haken alles is mogelijk zo als je het afspreek met de importeur.

Alleen wij sturen niets terug en kopen alleen maar aan het hele jaar door.

Kijk maar even in het winkelbezoek van Pyrotoro dan zie je dat er gewoon 2 karton al binnen waren gekomen en in de bunker staan.
En of die nou retour door een winkelier waren gegeven of niet ze zijn gewoon in omloop.

Laatst bewerkt:
Is dit een bombette of shell? Als het een shell is, hoe kan het dan dat het effect vaak alsnog niet mooi rond is?

Is dit een bombette of shell? Als het een shell is, hoe kan het dan dat het effect vaak alsnog niet mooi rond is?

Is een bombette
Tenminste vorig jaar 2 gevonden uit de eccentric shots die niet af waren gegaan.
Lijkt mij dat deze hetzelfde zijn.

Back
Bovenaan