Geisterblitz 100

Helaas niet gehad afgelopen jaar, maar wat komt dit product geweldig over op film zeg. Daar heeft iedereen die hem gehad heeft zeker plezier van gehad. Hopelijk staat hij dit jaar wel in de straat.

Poah wat een dikke bak! Blij dat ik nog even naar Nijverdal heb gereden na dat bericht van Subarufreak dat ze weer op voorraad waren!

Holy f*ck!!! Deze rammer per 4 geschoten in mijn show! Wat een geweld! Dit is een doos die moet iedereen hebben gehad, beter ga je niet krijgen legaal.
Ik had ze ook nog eens alle 4 vanaf begin en eind tegelijk af laten gaan, ongekend! Heerlijke fluit en doffe dreunen. Niet te beschrijven, gewoon meemaken!!!

Holy f*ck!!! Deze rammer per 4 geschoten in mijn show! Wat een geweld! Dit is een doos die moet iedereen hebben gehad, beter ga je niet krijgen legaal.
Ik had ze ook nog eens alle 4 vanaf begin en eind tegelijk af laten gaan, ongekend! Heerlijke fluit en doffe dreunen. Niet te beschrijven, gewoon meemaken!!!

Lekker man, heb je dit ook op film staan?

Deze ook gehad dit jaar en moet zegen is egt top blok harde knallen en de fluit was ook super goed wil komende jaar 2 of 3x hebben

Hoplijke kom ik hem ergens in de freaks sale tegen :)

skyscreamer was toch heel anders... die begint langzaam en bouwt het tempo op, om af te sluiten met 4x 5 schoten en 2x 10 schoten tegelijk... dat is nog veel vetter!

skyscreamer was toch heel anders... die begint langzaam en bouwt het tempo op, om af te sluiten met 4x 5 schoten en 2x 10 schoten tegelijk... dat is nog veel vetter!

hoewel ik skyscreamer ook een hele gave fluitbak vind, gaat het bij deze uiteraard om de salutes...dat maakt hem bijzonder...kwa fluiters alleen zijn er zat alternatieven.

mmm bijzonder. ik had het zeker weten. had wel artikelnummer 8700 waar de geisterblitz de 8699 is

Ik dacht dat elke versie Skyscreamers heette? In Duitsland werd deze namelijk ook verkocht. Iemand die dan daadwerkelijke Geizterblitz op de verpakking had staan?

Back
Bovenaan