Geisterblitz 100

20191229_144005.jpg
20191229_144209.jpg

Echt dik spul

ik heb die losse cake toevallig gehoord omdat ie bij mij in de buurt werd geschoten. was echt hard

Laatst bewerkt:
Wat een pareltjes dit, heb hem ook uit elkaar gehaald ga ze wel goed inklemmen lijken mij ietwat instabiel, zijn erg hoog viel mij op. Wat een goede aankop dit als zeg ik het zelf ;)

Lijken mij gewoon dezelfde cakes te zijn hoor. Bij de Geisterblitz zitten ze ook vastgelijmd op een plaat en de plaats van de lonten en de transparante tape is identiek.

Oh jawel, exact dezelfde box. Zojuist opgehaald in Nijverdal.

Bijlagen

• 20191230_133659.jpg
    20191230_133659.jpg
    112,3 KB · Weergaven: 1
  • 20191230_133703.jpg
    20191230_133703.jpg
    113,6 KB · Weergaven: 1
Dat is dan gelijk ook het laatste jaar voor deze cakes als men gaat melden dat hij niet door de keuring gaat komen, volgens mij hebben we dat al eens eerder meegemaakt met een bepaalde salute cake van Vulcan die veelvuldig besproken werd op de fora en het jaar erop gelijk als eerste werd getest en afgekeurd :frusty:

Dat is dan gelijk ook het laatste jaar voor deze cakes als men gaat melden dat hij niet door de keuring gaat komen, volgens mij hebben we dat al eens eerder meegemaakt met een bepaalde salute cake van Vulcan die veelvuldig besproken werd op de fora en het jaar erop gelijk als eerste werd getest en afgekeurd :frusty:
Ok fred....

Ziet er goed uit zeg! Mag alleen wel op wat meer plekken verkocht worden... Hopelijk volgend jaar :) als deze dan net zo goed is natuurlijk...

voel je je aangesproken Joost ?
Ik heb het niet tegen jou maar gewoon in het algemeen als we deze cakes in nederland willen behouden :yes:

Daar heb je een punt. Maar dit is een artikel wat sowieso niet landelijk verkocht gaat worden. Ik heb mijn term over de keuring iig verwijderd

Ik maak 10 euro over naar degene die vandaag nog een losse cake kan testen en filmen. Dan weet ik of hier een paar uur voor ga rijden morgen of niet! Betaalverzoek mag via pm. Ben heel benieuwd.:)

Je maakt het me wel erg aantrekkelijk.. Ik twijfel... ik twijfel... :idea: hmmm € 100,- boete krijgen, dan ook nog eens mijn 26kg in beslag nemen. Hmmmm nee denk dat ik het maar niet doe. LOL

Zoals al op forum beschreven staat, gaat hij als een m.o.f.o. denk niet dat je er spijt van krijgt als je er 1 of enkele koopt.

Back
Bovenaan