Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 51839
Bekijk bijlage 51840
Echt dik spul
ik heb die losse cake toevallig gehoord omdat ie bij mij in de buurt werd geschoten. die gaat niet door de keuring komen zeg maar. was echt hard
Wat is dit voor beest dan? Zijn dat 8 cakes? 2 compounds?Bekijk bijlage 51839
Bekijk bijlage 51840
Echt dik spul
ik heb die losse cake toevallig gehoord omdat ie bij mij in de buurt werd geschoten. die gaat niet door de keuring komen zeg maar. was echt hard
Dit is de grote broer![]()
Ok fred....Dat is dan gelijk ook het laatste jaar voor deze cakes als men gaat melden dat hij niet door de keuring gaat komen, volgens mij hebben we dat al eens eerder meegemaakt met een bepaalde salute cake van Vulcan die veelvuldig besproken werd op de fora en het jaar erop gelijk als eerste werd getest en afgekeurd![]()
Ok fred....
voel je je aangesproken Joost ?
Ik heb het niet tegen jou maar gewoon in het algemeen als we deze cakes in nederland willen behouden![]()
Paar pagina's terug staat al een filmpjeIk maak 10 euro over naar degene die vandaag nog een losse cake kan testen en filmen. Dan weet ik of hier een paar uur voor ga rijden morgen of niet! Betaalverzoek mag via pm. Ben heel benieuwd.![]()