aasamember
VWC lid
Ik vond dit een lekkere cakebox ging ook lekker door.
Filmpje van Vuurwerkmania
Filmpje van Vuurwerkmania
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een mooi stuk vuurwerk. Ben alleen bang dat het wederom een 'gepimpte' versie is die Rubro hier toont. Dergelijke grote volle ronde effecten met slechts 15 gram per shot. Het zou mij benieuwen..
Mensen kunnen twijfelen, maar aan de andere kant, Zena doet het ook met de Zena Triumph!
Die produceert ook zulke grote en volle boeketten.
Dit zijn wel heel frustrerende berichten :(...
Je gaat dan meteen aan alles twijfelen..
Zeg eerlijk, twijfelde je niet voordat je hoorde dat deze op de demo wat tegenviel? Ik heb dit jaar bewust niet voor Vuurwerkmania gekozen, omdat ik weet dat het van Rubro is... Niet ***lig bedoeld, want Rubro heeft ook echte toppers, maar ze hebben er ook een handje van om filmpjes te posten met veel mooier gemaakte beelden dan je in werkelijkheid krijgt! Daarom wilde ik het liever afwachten voordat ik bestelde, en nu blijkt dat dat niet dom is geweest! Hopen dat de rest van de producten wel gewoon goed is![]()
Dit merk gaat toch niet door de mand vallen ofzo? Ik hoorde ook al tegenvallende reacties over bijv. the gambler. Een veelbelovende 19 shots cake! De zen producten van verleden jaar waren echt top! Blijkbaar kan een naamsverandering of overname niet gepaard gaan met behouden van kwaliteit!
En de lucifer niet te vergetenmaar zijn er geen filmpjes van de supernova op één van deze demo's?