Stefan Works
VWC lid
Gewoon nog even een andere demo afwachten,niet uitgaan van de eerste de beste.. vorig jaar waren er wel meer demo producten *** en in de straat mooi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon nog even een andere demo afwachten,niet uitgaan van de eerste de beste.. vorig jaar waren er wel meer demo producten *** en in de straat mooi.
Niet geschoten is altijd mis.Baal er wel van, heb deze ook besteld en zou het erg zonde vinden als die echt tegen valt. Voor 65 euro mag je toch wel verwachten dat het een goed product is.. Hopen dat het toeval is en dat die op de rest van de demo's wel goed presteerd.
Lees trouwens een aantal reacties over annuleren, maar dat is toch nergens mogelijk? om bijvoorbeeld deze pot te annuleren als je hem al hebt besteld en betaald? Bij Riezebos waar ik heb besteld meen ik gelezen te hebben dat dit niet mogelijk is..
Deze heeft wel minder schoten en dezelfde vullingWeet iemand wat de eerst volgende x is dat deze cakebox geschoten wordt? vind het gewoon gek dat deze het niet zo doet als bijvoorbeeld de polar region van vuurwerkmania die bija precies dezelfde effecten heeft.
De flop van het jaar als ik dit zo lees.
Misschien eens een idee om naast de prijs beste importeur van het jaar ook eens de rotte appel prijs uit te reiken aan de importeur met de grootste leugens![]()