Geisha Supernova

Gewoon nog even een andere demo afwachten,niet uitgaan van de eerste de beste.. vorig jaar waren er wel meer demo producten *** en in de straat mooi.

Gewoon nog even een andere demo afwachten,niet uitgaan van de eerste de beste.. vorig jaar waren er wel meer demo producten *** en in de straat mooi.

Dr zijn nu 3 demo's geweest die deze cake schoten. Overal dezelfde reacties. Ik wilde hem bestellen maar laat hem mooi staan.

Wellicht hebben ze de verkeerde cake afgestoken.
De Polar Region op 30 sec lijkt wel erg veel op de Supernova namelijk:
Edit: is dus gewoon de polar region. Wel een mooie vervanger voor de Supernova.

Ik heb ondertussen ook reactie gehad op mijn mailtje naar de Mooij:

''Wat er afgelopen zaterdag is afgeschoten komt rechtstreeks uit de voorraad vandaan die wij ook gaan verkopen. Bij mijn weten hebben we geen vervangers voor artikelen afgeschoten, dit zouden we ook gemeld hebben.''

Als je goed kijkt zie je dat de effecten van de salvocake toch wel overeenkomen met de eerdere getoonde filmpjes, alleen dan met absurd kleine effecten.. Op basis van de demo zou ik deze dus snel annuleren als ik hem besteld had.. :no:

Baal er wel van, heb deze ook besteld en zou het erg zonde vinden als die echt tegen valt. Voor 65 euro mag je toch wel verwachten dat het een goed product is.. Hopen dat het toeval is en dat die op de rest van de demo's wel goed presteerd.

Lees trouwens een aantal reacties over annuleren, maar dat is toch nergens mogelijk? om bijvoorbeeld deze pot te annuleren als je hem al hebt besteld en betaald? Bij Riezebos waar ik heb besteld meen ik gelezen te hebben dat dit niet mogelijk is..

Baal er wel van, heb deze ook besteld en zou het erg zonde vinden als die echt tegen valt. Voor 65 euro mag je toch wel verwachten dat het een goed product is.. Hopen dat het toeval is en dat die op de rest van de demo's wel goed presteerd.

Lees trouwens een aantal reacties over annuleren, maar dat is toch nergens mogelijk? om bijvoorbeeld deze pot te annuleren als je hem al hebt besteld en betaald? Bij Riezebos waar ik heb besteld meen ik gelezen te hebben dat dit niet mogelijk is..
Niet geschoten is altijd mis.

Zo jammer altijd dikke samples en uiteindelijk niet waar maken.
Moet niet te vaak gebeuren dat kan je klanten kosten.

Zojuist maar even een mail gestuurd naar de dealer waar ik heb besteld. Met de vraag of ik een ander product zou kunnen uitkiezen voor het zelfde geld.. Vind dit product gewoon zonde van me geld. Nu maar even afwachten, hoop dat het mogelijk is.

Ieder jaar weer roepen mensen niks te kopen van Rubro/Vuurwerkmania omdat ze samples schieten en uiteindelijk vaak de productie veel minder is. Toch trappen er elke keer weer een aantal in.

Ook Rubro heeft zijn toppers, maar ik wacht wel tot de demo's van winkeliers en als ik het nog niet vertrouw tot het jaar daarna. Opnieuw weer erg blij dat ik ook deze niet besteld heb.

Weet iemand wat de eerst volgende x is dat deze cakebox geschoten wordt? vind het gewoon gek dat deze het niet zo doet als bijvoorbeeld de polar region van vuurwerkmania die bija precies dezelfde effecten heeft.

De flop van het jaar als ik dit zo lees.

Misschien eens een idee om naast de prijs beste importeur van het jaar ook eens de rotte appel prijs uit te reiken aan de importeur met de grootste leugens :rolleyes:

De flop van het jaar als ik dit zo lees.

Misschien eens een idee om naast de prijs beste importeur van het jaar ook eens de rotte appel prijs uit te reiken aan de importeur met de grootste leugens :rolleyes:

Ik vind dit wel beetje voorbarig. Tuurlijk dat laats geschoten verzie was misschien slecht, maar dat wil niet zeggen dat over een aantal weken deze niet een stuk beter presteerd. Dus conclsies trekken kunnen we pas met nieuwjaar.

Tja beter presteren. Ik wil het best geloven voor een product wat nog een jaar ligt uit te drogen. Maar niet voor producten die over 2 weken de lucht in gaan. Ik neem de 4seasons wel ipv deze.

Dat is denk ik een tweede raptor box. Dit moet haast wel een fout of miscommunicatie zijn geweest in de productie. De rest van de cakes zien er puntgaaf en groot uitgewerkt uit. Ik ga er idd vanuit dat je kan annuleren of een vervangend product kan krijgen in overleg...

Toch wel apart dat deze cake zo slecht presteert, de rest van de geisha producten doen het volgens mij een stuk beter. Met 14 gram per shot moet toch een beter effect en burst te behalen zijn dan in de filmpjes te zien is.. iemand hier een verklaring voor?

Euhm, ik heb het niet over merken, ik heb het over mensen. Het bedrijf Vuurwerkmania wordt gerund door de mensen van Hardix. Zie ook de brief over de introductie van Vuurwerkmania in het algemene Vuurwerkmania-topic, die is ondertekend door de directeur van Hardix. Rubro begeleid de inkoop en importeert het vuurwerk voor Vuurwerkmania.

Tijdens de Winkeliersdemo en launch van Vuurwerkmania stonden er allemaal Hardix-mensen op het podium en 1 persoon die zowel bij Rubro/ZEN/Vuurwerkmania heeft gewerkt. Wij verkopen zowel Rubro als Vuurwerkmania en daar hebben wij toch echt verschillende contactpersonen voor hoor!!

Dus Rubro heeft er wel wat mee van doen, maar dat is hetzelfde als dat je zou zeggen dat een Porsche een Seat is. Ja, ze zijn allebei van de Volkswagen-groep maar dan is Porsche nog geen Seat of Volkswagen...

Maar goed, ontopic: vanavond wordt/is de Supernova waarschijnlijk weer geschoten op een demo heb ik mij door een Vuurwerkmania-medewerker laten vertellen...

Back
Bovenaan