Geisha Supernova

wauw, ik was er vrijwel zeker van om de Zena Triumph te halen, maar als ik deze zie dan twijfel ik veel.
enigste wat mij tegenhoudt is het feit dat ik bang ben dat dit filmpje misschien wel de cake veels te goed laat zien. zou dit het geval zijn dan denk ik dat ik voor deze ga aangezien het dezelfde prijs heeft meer schoten en meer diversiteit.

Wat een mooi stuk vuurwerk. Ben alleen bang dat het wederom een 'gepimpte' versie is die Rubro hier toont. Dergelijke grote volle ronde effecten met slechts 15 gram per shot. Het zou mij benieuwen..

hier ben ik dus bang voor.
en zoals Cornel zegt:

Mensen kunnen twijfelen, maar aan de andere kant, Zena doet het ook met de Zena Triumph!

Die produceert ook zulke grote en volle boeketten.

Sowieso 2 tegelijk of overlappend! Ik heb vaak als ik ergens 2 van heb en ik schiet ze 1 voor 1, dat ik de tweede keer meer kijken van: 'hmm... deze had ik net ook al'. 2 tegelijk of overlappend geeft je dat gevoel niet, en als ik het filmpje van 2 tegelijk bekijk zeg ik zelf eigenlijk: lekker 2 tegelijk met een meter of 10 ertussen (als je dit ruimte hebt)! Ziet er goed uit op film!

Ik heb deze bak net op de demo van Mooijvuurwerk gezien, maar ik betwijfel ten zeerste of ze wel het goede product geschoten hebben. De effecten kwamen totaal niet overeen met wat ik op de filmpjes hier zie.

Als ze daadwerkelijk de Supernova geschoten hebben is het echt een prutding, vooral de eerste cake met erg kleine boeketten en amper burst. De tweede cake was wel beter maar die knalde alles er in no time uit. Maar dit zal wel een andere set cakes geweest zijn :bonk:

Ook vanavond gezien bij de demo van Breukers in Enschede.
Allemaal plopjes en mini boeketjes. Zeer slechte product... Afrader!

Ikzelf heb hem gezien op de demo van Mooijvuurwerk, dus op twee verschillende demo's heeft hij verschrikkelijk slecht gepresteerd.. Misschien was het dan toch gewoon de Geisha Supernova :frusty:

Het blijft raar want hij kwam in geen enkel opzicht overeen met de eerder geposte video's. Ik zal voor de zekerheid nog wel een mailtje sturen naar de vuurwerkwinkel..

Dit zijn wel heel frustrerende berichten :(...

Je gaat dan meteen aan alles twijfelen..

Zeg eerlijk, twijfelde je niet voordat je hoorde dat deze op de demo wat tegenviel? Ik heb dit jaar bewust niet voor Vuurwerkmania gekozen, omdat ik weet dat het van Rubro is... Niet ***lig bedoeld, want Rubro heeft ook echte toppers, maar ze hebben er ook een handje van om filmpjes te posten met veel mooier gemaakte beelden dan je in werkelijkheid krijgt! Daarom wilde ik het liever afwachten voordat ik bestelde, en nu blijkt dat dat niet dom is geweest! Hopen dat de rest van de producten wel gewoon goed is :)

Zeg eerlijk, twijfelde je niet voordat je hoorde dat deze op de demo wat tegenviel? Ik heb dit jaar bewust niet voor Vuurwerkmania gekozen, omdat ik weet dat het van Rubro is... Niet ***lig bedoeld, want Rubro heeft ook echte toppers, maar ze hebben er ook een handje van om filmpjes te posten met veel mooier gemaakte beelden dan je in werkelijkheid krijgt! Daarom wilde ik het liever afwachten voordat ik bestelde, en nu blijkt dat dat niet dom is geweest! Hopen dat de rest van de producten wel gewoon goed is :)

Twijfelde ook wel maar als je al die zen bakken van vorig jaar zag...dan ga je er haast wel vanuit dat ze gewoon kwaliteit gaan leveren lijkt me?

Ik verwacht voor die prijs sowieso kwaliteit, maar toch wacht ik liever met bestellen, totdat er een demo is geweest met productie, vooral als het om Rubro en dus ook Vuurwerkmania gaat! Alleen van Wolff durf ik zomaar wat te bestellen aan nieuwe producten!

Dit merk gaat toch niet door de mand vallen ofzo? Ik hoorde ook al tegenvallende reacties over bijv. the gambler. Een veelbelovende 19 shots cake! De zen producten van verleden jaar waren echt top! Blijkbaar kan een naamsverandering of overname niet gepaard gaan met behouden van kwaliteit!

Dit merk gaat toch niet door de mand vallen ofzo? Ik hoorde ook al tegenvallende reacties over bijv. the gambler. Een veelbelovende 19 shots cake! De zen producten van verleden jaar waren echt top! Blijkbaar kan een naamsverandering of overname niet gepaard gaan met behouden van kwaliteit!

Weet het niet Venom en we like it zien er anders wel weer top uit. :)

Ik heb hem gister gezien bij de demo van Willem
Breukers, ik kan jullie wel vertellen dat de effecten zwaar tegenvallen,
Totaal niet te vergelijken met het filmpje in het begin van dit topic.

En de lucifer niet te vergeten :) maar zijn er geen filmpjes van de supernova op één van deze demo's?

Bij de Demo van Mooij vuurwerk stond er iemand te filmen, maar geen idee of dat iemand van de forums was en of dat die films bijvoorbeeld op youtube komen. Deze cake viel idd erg tegen zwakke burst en kleine effecten.

Zoals Willymeuf ook al aan gaf, twijfelde ik ook erg of de product/demo films gelijk zouden zijn aan wat er nu op de demo's geschoten wordt.

Wat ik niet helemaal snap is dat deze bak dus gewoon (bijna) 15 gram per shot heeft! Ik ken cakes die met 7,5 gram per shot nog het dubbele effect weten te creëren. Ik vind het maar gek!

ja joh.. dat komt niet eens in de buurt van het filmpje van vuurwerkmania. Had echt verwacht dat het met deze cake wilt goed zal zitten aangezien het aantal grams per shot en je betaalt wel 32.50 per cake. en vuurwerkmania heeft genoeg cakes die wel goed presteren en die zijn niet eens 32.50 per cake.

Back
Bovenaan