Geelse Kanaalfeesten 2010

moontan

VWC lid
Zaterdag 3 juli 2010
23.00 uur
Meest grootse vuurwerkshow door Original Fireworks

http://www.geelsekanaalfeesten.com/

aqua01_23.jpg

Hoppelijk gaat het dit jaar beter dan vorig jaar door de weersomstandig heden. Nieuw jaar nieuwe kans, maar verwacht wel dat het weer behoorlijk zal knallen!
Het duurt nog wel even maar zoals het er nu naar uitziet ben ik er gewoon weer bij:)

Zal er dit jaar waarschijnlijk ook weer bij zijn, en hopend dit jaar dat Original wel meer dagen tijd neemt/krijgt om te bouwen :)

Lijkt me ook wel weer leuk om te gaan, nu hopen dat er wel meer de lucht in gaat als vorig jaar. Maargoed , laten we daar maar vanuit gaan.

mvg

Agja ik zal er ook wel weer zijn met wat freaks :)
Hoop dat het dit jaar wel een stuk beter gaat,
als die show van vorig jaar :angry:

Dan moeten ze zeker jullie 2 bellen ?
Ik zal het doorgeven aan Lesley als ik hem aan de lijn hebt.

Weer lekker cynisch bezig zeg...........
Toon het is toch waar als je kijkt wat er vorig jaar liep.....
Was maar een handje vol wat er verstand van bouwen en cq vuurwerk had...
Daardoor is de show vorig jaar gewoon mis gegaan en om geen andere reden...

Lol... Kan je kwaad worden. maar wat Dieter zegt is ook gewoon waar. En dat was het jaar ervoor gewoon niet anders. Om nog maar te zwijgen van sommige veiligheids issues in 2008.

Beter een team van 6 ervaren mensen, dan een team van een paar ervaren en een sloot onervaren. Dan loop je elkaar alleen maar in de weg ook nog eens.

en ja.. daar heb ik ook al een paar keer met Lesley over gehad.

ben natuurlijk ook weer aanwezig.
dit jaar moet het goed komen,weet ik zeker :D

ook moet ik tegen die tijd mijn mini tent maar weer eens opzoeken :p
ik heb er nu al weer zin in.

Wie zegt dat die ons moet bellen?
Het is toch gewoon zo, dat er een hoop onervaren mensen rondrennen?!
en dat weet jij ook!

Ik denk dat ik maar langs ga.
Ze hebben grote plannen, heb ik van iemand van Orginal gehoord, dus dat wordt zeker leuk en gezellig.

Vorig jaar was ik helaas niet, want had toen zomerkamp en een auto met een dikke deuk.
Maar dit jaar, wil ik er graag bij zijn.

Ja vorig jaar hadden ze ook Grote plannen.

Laat ze gewoon maar een goede show schieten. Ik heb liever dat ze uit het niets een dijk van een show gaan neerzetten dan dat er weer grote plannen zijn die niet waar worden gemaakt.

Maar na de show in Baarle heb ik wel het idee dat het goed uit kan gaan pakken.

De laatste keer in Baarle stelde ook niet zo ontzettend veel voor, dat in Geel wat toch wel wat groter, daarbij was toen het weer niet goed maar goed dat mag geen probleem zijn.

De laatste keer in Baarle stelde ook niet zo ontzettend veel voor, dat in Geel wat toch wel wat groter, daarbij was toen het weer niet goed maar goed dat mag geen probleem zijn.

kwestie van goed organiseren als er slecht weer voorspelt wordt. alles goed inpakken.. je schiet systeem goed afdekken, enz. En het je zelf ook scenario technisch niet al te moeilijk maken.

Back
Bovenaan