Geelse Kanaalfeesten 2009

Als ik vanuit antwerpen kom, is het dan het makkelijkst om afslag 23 te pakken (geel west richting geel/mol)
of afslag 24 (dan rijdt je door het plaatsje winkelomheide.
Ik heb geen tomtom en ik dacht dat er misschien wel wegen afgesloten worden dus ik dacht ik vraag het maar even.
Alvast bedankt.
niels

Als ik vanuit antwerpen kom, is het dan het makkelijkst om afslag 23 te pakken (geel west richting geel/mol)
of afslag 24 (dan rijdt je door het plaatsje winkelomheide.
Ik heb geen tomtom en ik dacht dat er misschien wel wegen afgesloten worden dus ik dacht ik vraag het maar even.
Alvast bedankt.
niels
Je hebt dezelfde vraag gesteld op VWB. Daar heb ik je geantwoord met complete wegbeschrijving...waarom hier nog eens???

Je hebt dezelfde vraag gesteld op VWB. Daar heb ik je geantwoord met complete wegbeschrijving...waarom hier nog eens???

Ik wist niet dat je daar ook zit. Maar je antwoordt was heel goed en ik denk dat ik ook zo rij zoals je zei, maar meer antwoorden kan nooit kwaad toch?
Ik bedoel er verder niets mee hoor.
Dus nog bedankt voor je antwoordt

Ik wist niet dat je daar ook zit. Maar je antwoordt was heel goed en ik denk dat ik ook zo rij zoals je zei, maar meer antwoorden kan nooit kwaad toch?
Ik bedoel er verder niets mee hoor.
Dus nog bedankt voor je antwoordt

Neem maar van me aan dat het via die weg het makkelijkst is...alle andere wegen leiden naar Rome maar niet zo makkelijk naar Kemeldijk! :rolleyes:

Nog een vraagje over die Panorama.
Heeft dit soms iets te maken dat Corné Panoman ( ofzo ) is geweest ??
Maar gratis goede reclame is natuurlijk geweldig!

Helaas kan ik niet bij de show zijn, dus wens ik de andere veel plezier met de show. Gaat zo te horen wel goed komen

Het beloofd steeds meer een groter spektakel te worden.
Bedankt voor de update Arjan.
Dat wordt knallen de 11de.

Jezus, het moet niet gekker worden, goed nieuws Arjan!
Ik ben erg benieuwd naar de show, heb het vorig jaar moeten missen maar zo te horen worden er dit jaar nog veel meer bommen in de finale geschoten, super!

Ik ga sowieso de show vastleggen met mijn nieuwe camera! Als er mensen zijn die kwalitatief goed geluid hebben dan zou ik daar graag gebruik van willen maken als dat kan, ik heb nog geen geld gehad om een fatsoenlijke externe microfoon te kopen, bij voorbaat dank:wink:!

Ik zie jullie de 11e mannen, tot dan.

:bye:

Nog meer bommen in de finale? Sjesus.. dat beloofd echt een giga spannende finale te worden!

kan zeker niet wachten op 11 Juli :)

Die arme bouwers toch,
Nu moeten ze nog meer bommekes doorlonten.
Dat word blaren in de handjes :bonk:
Wel een flink aplaus voor deze mannen he voor al dat werk ;)

Het wordt zo te horen één grote meeting :) Er komen zoveel freaks.

Ik ben erg benieuwd naar de show. De finale wordt zowiezo belachelijk :D

Wordt er bij deze show eigenlijk ook een meeting gehouden?
Zo ja, hoe laat?:D

Denjo, er wordt van de zijde van Vuurwerkcrew geen meeting gehouden.
Het wordt gewoon één groot feest voor alle vuurwerkliefhebbers van alle websites te samen.
Vuurwerkliefhebbers zijn altijd gemakkelijk te herkennen,dus sluit je aan bij de groep.
Het is vanaf nu al over 1 week, ik heb er zin in, kijk er naar uit.

Denjo, er wordt van de zijde van Vuurwerkcrew geen meeting gehouden.
Het wordt gewoon één groot feest voor alle vuurwerkliefhebbers van alle websites te samen.
Vuurwerkliefhebbers zijn altijd gemakkelijk te herkennen,dus sluit je aan bij de groep.
Het is vanaf nu al over 1 week, ik heb er zin in, kijk er naar uit.

Ik sluit me zeker aan bij de groep!
Heb er nu al zin in, een mooie afsluiter van een vervelend schooljaar. Mooier kan je de zomervakantie niet ingaan.:)

oh oh.. wat zie ik nu in het systeem.. nog meer waterbommen en girandola's. Je zal het maar allemaal moeten programmeren en aansluiten.. :bonk::rolleyes:

Ik kan er gelukkig ook bij zijn :D nooit eerder naar Geel geweest voor deze show, maar deze keer wil ik het niet missen :p . En ook leuk van de rondleiding die er gegeven wordt en natuurlijk niet te vergeten de demo :)

oh oh.. wat zie ik nu in het systeem.. nog meer waterbommen en girandola's. Je zal het maar allemaal moeten programmeren en aansluiten.. :bonk::rolleyes:

Klinkt goed Arjan, girandola,s zien we graag
Van mij mag je nog wel even door gaan met dit soort berichten. :p

Back
Bovenaan