Geelse Kanaalfeesten 2009

aangezien ik nie naar berlijn kan, wil ik toch wel proberen hier aanwezig te zijn! Die finale van vorig jaar was bruut!

Op aanraden van Pyroteamzuid ga ik het dit jaar voor het eerst mee maken!

Zijn er trouwens filmpjes van vorig jaar online?

Ook ik ben net als vorig jaar aanwezig (niet camperen)
Ik ga ook een poging doen om het te filmen. Alleen dat zal niet mee vallen als ze 100 meter breed schieten. Wordt wel mijn eerste show met mijn nieuwe Rode videomic incl. deadcat

Is de straatnaam Aqua Ski? of Kemeldijk?

Ik ga namelijk voor het eerst en ga met mijn vriendin in boeken een hotel in de buurt dus zou ik graag het exacte adres willen weten voor de tom tom :-)

Weet iemand hoe het parkeren geregeld is? Is er voldoende parkeerruimte voorhanden of moet men een stuk lopen ( niet dat ik dat een bezwaar vind hoor:) )

Ha die Kees,volgens mij is het parkeren makkelijk,al zul je wel een stukkie moeten lopen (5 a 10 minuten)maar volens mij is dat met alle evenementen.Ik weet niet hoe het dit jaar is geregeld voor de camping gasten,maar vorig jaar konden ze de auto naast de tent zetten,ik denk dat het dan makkelijk is als je wat vroeger komt,mischien is het een idee,als de organisatie aangeeft,tot hoe laat het makkelijk is om nog met de auto bij de geimproviseerde camping te komen. IK HEB ER ZIN IN,heb al heel wat showtjes mee mogen maken,maar dit is de enige in belgie,nederland,luxemburg en duitsland,waar echt rekening gehouden wordt met de freaks,de rest van de shows die ik gezien heb en overigens vaak ook mooi zijn, wordt altijd rekening gehouden met de opdrachtgever.Hiervoor mijn complimenten aan original.Zij ktijgen het altijd weer voor elkaar,Net als met de Zena trophy,niet 1 bedrijf die daar aan denkt

Het vuurwerk voor de Geelse kanaalfeesten is al uitgesorteerd.Alleen nog netjes stapelen en in sealen.

1525497.jpg

1525499.jpg

1525501.jpg

1525505.jpg

Er zullen tegen de 3000 bommen de lucht in gaan.Afgewisseld met draaizonnen,candles,fonteinen enz.Alleen de finale alleen al bevat 1700 bommen.Wordt dus kickuh!!

Bedankt voor de foto's Corne.
Aan de hoeveelheid gaat het niet liggen haha.
Staan aardig wat kartonnen.
Tot 11 juli.

Geweldige foto's om ons lekker te maken Corné, goed bezig haha.
Ik heb er zin in, het moet een groot feest gaan worden, kan niet anders. Laten we hopen dat het weer ook mee zit, dat is de enige factor waar je niets aan kunt doen. :wink:

Back
Bovenaan