Met 6 vuurwerk liefhebbers naar België toe, dat is me nog eens wat
We gingen eerst Zena in Olen. Navigatie aangezet en hoppa rijden met de auto.
Eenmaal waren we bij wegen die niet onderhouden waren aangekomen en wisten we dat we bij België zaten.
De navigatie stuurde mij irritant door allerlei dorpjes, waar andere verkeersregels gelden volgens mij

Ineens waren we er nog 1 km vanaf of zo, werd ik naar een dood lopend pad gestuurd bij een tankstation.

Na 5 min verkeerd rijden waren we dan eindelijk aangekomen op industrie gebied. Na een paar keer de borden niet gezien te hebben, stonden we alweer bij Zena.
Ik vond het kleiner dan ik op foto's gewend ben, maar wel een hele uitnodigende winkel.
Even wat rondgekeken en een bestelling gemaakt.
1x Hawk Report
1x chainthunder 60
1x Corsairs
Totaal 46 euro en tot mijn grote verrassing lag daar ineens een pakje Toffee vlinders van 9 euro bij onze bestelling.
Dat was blijkbaar een cadeautje voor ons, ik snapte er niks van. Hoe kun je nou met zo'n minimum bedrag al een cadeau krijgen.
Afijn, ik kan jullie zeggen dat de vlinders erg goed klappen
Afscheid genomen en naar Geel gereden. Ook weer eens problemen met de navigatie, we werden bij kemeldijk aan het begin van de straat stopgezet, dat zou onze eind plek zijn.
Even gevraagd bij een soort van supermarkt in het klein en het was de straat uitrijden, links en meteen weer rechts. Gelukkig wist die meneer van de winkel het gelukkig wel. (lekkere snoepjes trouwens daar)
Ja daar stonden we dan al om half 5.
Wat te doen als het regent he. Toen waren we even wat kraampjes voorbij gelopen en ben ik kersen gaan kopen. Heerlijke kersen daar

Ik heb de nodige tentjes nog gezien bij het water en de nodige vesten van Original Fireworks.
Oke de show:
Consumentenvuurwerk: Erg goed in elkaar gezet, mooi gala aan producten en ik moet zeggen dat het vuurwerk er nog goed uit zag voor die maximale 250 gram wat ze mogen gebruiken!
Die crackling chrysanthium was me toch erg sterk, geweldig breed effect zo. En dan zeker bij zo'n kanaal. Prachtig blok, oeps nee een pot
Prof show: De eerste salutes lieten al van zich horen

Eenmaal was de show aangebroken en werden er heel veel mooie shells ontstoken. Vooral dat gouden effect (bijna in het begin) was erg mooi.
De salutes waren erg lekker, heerlijk om dat te voelen op je borst.
Maar waar waren die 1100 salutes?
Oke een foutje in de show, shit happens.
Toch weer een ervaring rijker, zowel met vuurwerkshows als qua autorijden.
Oh ja, mooi dat ik nog even Moontan mocht meeten en Omepje