pyromaniac
VWC lid
Vraagje; Heeft iemand misschien de consumentenshow op video staan? Ben eigenlijk wel benieuwd.
Cameo
heb de consumentenshow en de prof op film staan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje; Heeft iemand misschien de consumentenshow op video staan? Ben eigenlijk wel benieuwd.
Cameo
Zo mijn film van de prof show is ook klaar. Ik heb de stille momenten er uit geknipt en dit is dan wat ik over hield.
Rechter muisknop doel op slaan als *HIER*
Nu is het wachten op de eerste ongecensureerde versie.
Michael ik wacht je bijdrage af zodat we allemaal nog kunnen zien wat er fout ging.
Tevens wel mooie bommen werden er gebruikt. En het potje Horse Tail is erg mooi
Peter, Lev-he, jouw filmpje geeft fouten aan bij mij. Kan het in ieder geval niet openen
Eerlijk gezegd heb ik dat ook gehoord, dat er te weinig tijd was om alles op te bouwen. In vergelijking met de show in nijmegen, waar de bouw 5 dagen van duurt, is deze show met 2 dagen opbouw natuurlijk wat korter.
Weet niet of er hier bekenden zijn met het EXPLO systeem, maar het schijnt een erg goed systeem te zijn, zonder alteveel problemen.
Buiten dat, waren de bommen die wel geschoten werden heel gaaf, zaten echt mooie stukken tussen. De finale was echt snoeihard! alleen wat kort.
Nog steeds alle respect voor de bouwers, planners enzovoorts... Hoop dat de show binnenkort herhaald wordt.
Bouwers, respect voor jullie harde werk, het was veel belovend, maar helaas liep het even anders.
Wij zijn ook teleurgesteld thuisgekomen.
Ben ook erg benieuwd naar het verhaal hierachter.
280km rijden was dit zeker niet waard.
Wel leuk trouwens dat er van die idioten waren die zo nodig hun eigen meegebrachte vuurwerk door het publiek moesten laten vliegen. Ik zag het voor me gebeuren, dat vond ik toch wel link en sfeerverpestend.
Dit was toch flink balen zeg, werd met flinke kater wakker.
Fouten kunnen gemaakt worden, maar toch erg jammer dat systeem gister niet goed werkte. Het is natuurlijk een goeie leer, maar wel een hele hele dure leer. En niet te vergeten de naam die hier mee beschadigt wordt van Orginal.
Ik wil nog even speciaal die achterlijke ******* van gister bedanken, die het feestje willen verzieken door vuurwerk af te steken tussen het publiek. Zulke mensen verpesten het echt voor ons vuurwerkliefhebbers. het is maar goed dat ik niet weet wie dat had gedaan....