[GEANNULEERD] Prijsvraag Vuurwerbunker.nl 2020

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
In samenwerking met Vuurwerkbunker.nl hebben wij een prijsvraag opgesteld waarbij je kans maakt op een mooie vuurwerkprijs!

Wij mogen 3 dikke prijzen weggeven onder alle deelnemers met een unieke actie bij de 1e prijs.
Dit jaar zal de welbekende Vuurwerkbunker demo namelijk doorgaan, maar te volgen via een livestream.
Ze willen de winnaar van de eerste prijs de gelegenheid geven om fysiek bij de demoshow van 2020 te zijn en als kers op de taart hem/haar de show ook laten starten. Dit houdt in de knop ‘fire’ indrukken waarna de show start, een super gave ervaring!

1e prijs: Het starten van de 2020 demo* + de VOLLEDIGE Space Power lijn t.w.v. € 896,40
2e prijs: ALLE cakes + 3 compounds naar keuze uit de Space Power lijn t.w.v. € 400,40 - € 567,55
3e prijs: ALLE cakes uit de Space Power lijn + de VWB Anniversary box t.w.v. € 265,55

De prijzen zijn af te halen tijdens de verkoopdagen van 2020 bij één van de 9 Vuurwerkbunker.nl vestigingen; Leidsche Rijn, IJsselstein, Zoetermeer, Pijnacker, Lelystad, Breda, 's Gravenzande, Cruquius of Katwijk.

*Mits de corona maatregelen het toelaten. Mocht het onverhoopt toch gecancelled worden nodigen we de winnaar graag volgend jaar uit.

Om kans te maken hoef je enkel mee te doen aan deze prijsvraag, de antwoorden zijn te vinden op de website van Vuurwerkbunker.nl. Om tot de winnaars te komen, zullen wij onder alle goede inzendingen drie winnaars trekken via een online namen-rotator die random een naam eruit pikt.

Regels:
Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
  • de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
  • ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
  • de eerste inzending telt, een wijziging kan niet meer worden nagestuurd
  • Vuurwerkbunker.nl beslist uiteindelijk wie de winnaars zijn
  • over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
  • prijzen dienen te worden opgehaald bij een Vuurwerkbunker.nl dealer tijdens de verkoopdagen van 2020
  • medewerkers van Vuurwerkbunker.nl zijn uitgesloten van deelname
  • crewleden van Vuurwerkcrew zijn uitgesloten van deelname

De prijsvraag:
1. Hoeveel cakes zitten er in de Space Power lijn?
2. Wanneer werd de Space Power lijn officieel geïntroduceerd op de website?
3. Wat moet je in totaal betalen je als je alle producten uit de Space Power collectie koopt waarvan de naam start met een S?
4. Welke collectie op de speciaal ingerichte actiewebshop van Pijnacker start met een P?
5. Hoeveel producten hebben het woord "Bunker" in de productnaam?
6. Hoeveel schoten zal de winnaar van de eerste prijs krijgen? (los van de show! :D)
7. Op welke datum zenden ze de Vuurwerkbunker.nl demo van 2020 per livestream uit?
8. Ter ere van welk jubileum is de VWB Anniversary Box gemaakt?
9. Op welke datum is Vuurwerkbunker.nl dit jaar live gegaan met hun winkelactietopic?
10. In welke plaats bevindt zich de nieuwste Vuurwerkbunker.nl–vestiging?

Voor de antwoorden kan je gebruik maken van Vuurwerkbunker.nl en het Vuurwerkbunker.nl winkelactietopic.

Hoe in te zenden:
Stuur de antwoorden en jouw persoonlijke gegevens aan [email protected] met als titel “Prijsvraag Vuurwerkbunker.nl 2020".

De volgende gegevens hebben wij van je nodig;

Nickname op VWC:
Voornaam en achternaam:
Emailadres:
Telefoonnr:
Je krijgt bij deze prijsvraag géén bevestiging van ontvangst. Als je geen melding ontvangt dat de mail niet goed is aangekomen, mag je er dus van uit gaan dat ie goed is ontvangen.

Hoe lang loopt deze prijsvraag?
Deze prijsvraag loopt van 16 oktober 2020 t/m 4 december 2020 23:59 uur. Alle inzendingen vanaf 5 december 2020 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl.

Privacy
Bij Vuurwerkcrew.nl hebben we frequent een prijsvraag. Hiervoor dien je contactgegevens op te geven. De hebben wij nodig om de winnaar(s) bekend te maken dat zij iets hebben gewonnen. De gegevens die ingevuld worden, worden niet op onze servers bewaard. Deze worden direct naar ons gemaild. Deze mailbox hebben wij bij GMAIL. Nadat de prijsvraag is verlopen en de winnaar(s) bekend is/zijn, worden de e-mails direct verwijderd uit de e-mailbox. Deze gegevens worden niet doorgespeeld aan externe partijen.

Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze prijsvraag en hopen veel inzendingen te krijgen.
Wij danken Vuurwerkbunker.nl voor hun medewerking aan deze prijsvraag en het ter beschikking stellen van de prijzen.

Zo ik ben hier ook even stil van. Ik las het stukje over de eerste prijs, en dacht goh dat is leuk. Maar wat er achter de + stond heb ik toch even een paar keer moeten lezen voordat ik het geloofde. Vuurwerkbunker wat een geweldige actie, bedankt en succes iedereen!

Holy shit, net als de demo's van afgelopen jaren gaat vuurwerkbunker hier weer over de top :handsup: Hier gaan we ons best voor doen!!

Wat had ik graag meegedaan.....maar ik werk bij Vuurwerkbunker Breda, dus helaas. Maar alle forumleden heel veel succes met deze prijsvraag!! En....mocht je niet winnen dan zie ik je graag bij de Vuurwerkbunker in Breda :biertje:

Laatst bewerkt:
Wat had ik graag meegedaan.....maar ik werk bij Vuurwerkbunker Breda, dus helaas. Maar alle crewleden heel veel succes met deze prijsvraag!! En....mocht je niet winnen dan zie ik je graag bij de Vuurwerkbunker in Breda :biertje:

Je bedoeld succes aan de forumleden ipv crewleden :wink:

Laatst bewerkt:
Wat een top prijzen!!! Zeker een show mogen starten is natuurlijk fantastisch!! Te ver voor mij uit de buurt maar voor iedereen die wel mee doet, suc6!!!

Back
Bovenaan