Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Moest ik ook aan denken, maar kon niet op de naam komen.Mini Sterling Thunder lijkt het wel
Eigenlijk had ik ze hier niet voor gekocht......
Dacht ik ook al, maar zijn wel echt andere cakejes. Sonic is kooiloos, deze is met kooi las ik net van Vuurwerkfeestje!Dit lijkt gewoon een omlabeling(snellere versie?) van de Evomeister Meister cake en Sonic van Export Fajerwerki lijn. Of zijn ze allemaal zo snel als deze?
Dat is alleen bij Vuurwerk Orthen toch?Bekijk bijlage 1805772
10 voor 19,99 (omlabeling)
Heb ze in Rijen gekochtDat is alleen bij Vuurwerk Orthen toch?
Nice! Ook in Beesd voor die prijs te krijgen zie ik. Ik ga toch even 1 of 2 setjes meepakken!Heb ze in Rijen gekocht
Die doen zo te zien niet mee met een actie, hebben wel een eigen actie met een EXTRA 2€ betalenDat is alleen bij Vuurwerk Orthen toch?
Ze hebben nog wel de Asian Thunder Cake voor 2.99 per stuk.Die doen zo te zien niet mee met een actie, hebben wel een eigen actie met een EXTRA 2€ betalen
per stuk kosten deze dingen opeens 7€ (adviesprijs natuurlijk) terwijl 90% van de dealers gewoon netjes de schappelijke prijs hanteert.
stelletje clowns
Deze vanmorgen nog online besteld bij Gardenmasters Beesd, paar uur later opgehaald en de GBV meegekregen. €2 per potje prima deal.Bekijk bijlage 1805772
10 voor 19,99 (omlabeling)