GBV Thunder

Valt ietwat tegen met wat ik gedachte had. Heb er geloof 6 van in bestelling. Ach wel leuk voor in de vooravond.:kerst:

Ik kan mij goed vinden in de opmerking van @RandomDaniel. Vorig jaar was de voorganger echt ontzettend goed. Qua burst en beleving net iets minder dan de Thunderbolt van Magnum maar het zat er dicht tegen aan. Relatief scherpe prijs en vooral het all at once leeg schieten was gaaf en dat zien we tegenwoordig weinig meer. De boeketten waren prima en de burst erg goed.

Gezien de artikelomschrijving van de GBV Thunder zou het hier ook gaan om een salvo cake. Eerst stond er al iets over een fluiter in de omschrijving en later bleek dat die er niet in zit en nu is het ook geen salvo. Dit rapid fire schieten komt op film toch net even wat minder over.

Moet wel zeggen dat je vuurwerk natuurlijk live moet beleven, dus als binnenkort in de straat de burst goed is en het schiet relatief snel leeg, dan zal het vast leuk zijn voor erbij.

Dit lijkt gewoon een omlabeling(snellere versie?) van de Evomeister Meister cake en Sonic van Export Fajerwerki lijn. Of zijn ze allemaal zo snel als deze?

Nu de triple thunderking van Hello is afgeleurt is dit nog het enige alternarief zo te zien dit jaar. 4 euro per stuk is natuurlijk ook best duur. Maar als de burst hard is heb ik het er wel voor over. Heeft iemand dit artekel al eens live gehoord tijden een demo en kan bevestigen dat het een goed product is? Want kleine siercakes heb ik al genoeg. En als ik er 12 van koop wil ik wel zeker weten dat het goed is

Dat is alleen bij Vuurwerk Orthen toch?
Die doen zo te zien niet mee met een actie, hebben wel een eigen actie met een EXTRA 2€ betalen
per stuk kosten deze dingen opeens 7€ (adviesprijs natuurlijk) terwijl 90% van de dealers gewoon netjes de schappelijke prijs hanteert.

stelletje clowns

Laatst bewerkt:
Die doen zo te zien niet mee met een actie, hebben wel een eigen actie met een EXTRA 2€ betalen
per stuk kosten deze dingen opeens 7€ (adviesprijs natuurlijk) terwijl 90% van de dealers gewoon netjes de schappelijke prijs hanteert.

stelletje clowns
Ze hebben nog wel de Asian Thunder Cake voor 2.99 per stuk.

Back
Bovenaan