Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een saai ding.. rode peony met een verdwaald streepje goud.. saluutjes vol met sterren.. nee 5,95 kun je leuker besteden.
Wat een saai ding.. rode peony met een verdwaald streepje goud.. saluutjes vol met sterren.. nee 5,95 kun je leuker besteden.
Heavy Legend 16 schoten bijvoorbeeld? In adviesprijs zit er onderling niet veel verschil. Stond ook in het bericht wat boven jou was geplaatst.
Ik denk zelf ook dat dit een concurerende serie moet zijn van de Heavy Legend serie. Alleen vind ik deze laatstgenoemde beter presteren dan de beelden die ik heb gezien van de Gate of Heaven cakes.
Als je het topic even had doorgelezen had je gezien dat het 24stuks de karton is!
Misschien moeten we niet vergeten dat deze goedkoper zijn. Het is al eerder gezegd maar ik vind het een beetje verhaal van appels en peren.
Als dit bedoeld is als concurrent voor hl dan is tie iig stuk goedkoper.ik vind hl ook beter,mama radar betaal je gewoon meer voor. Greetzzz