Gate of Heaven 1

Ligt er toch ook aan wat voor kruid je er in stopt? Ik heb er niet veel verstand van, maar 15 gram betekent lang niet altijd de mooiste en grootste boeketten. Als je magere kwaliteit gebruikt krijg je natuurlijk ook magere boeketjes. Daarom kan er alsnog wel 14 gram per shot in zitten.

Ik kan me voorstellen idd dat men niet het duurste kruit gaat gebruiken of het beste voor een budgetcake.
Dus dan zou het kunnen dat er inderdaad wel de hoeveelheid kruit inzit dat erop staat, maar dat het effect niet echt super groot is.
Maar het zijne weet ik er niet van, dus als iemand hier iets over weet hoor ik het graag een keer.

greetzzz

Was door de films hier niet overtuigd. Maar FPM. Die of beter aparatuur heeft dan VWC. of er meer aan doet heeft deze er zo leuk opstaan dat ik hem allicht 1x erbij doe en misschien wel 2x

ondanks dat dit een leuk budgetpotje is, vergelijk ik hem toch met de heavy legend 16, ook omdat hier al eens gezegd is dat hij de concurrent er van was, dan moet ik toch zeggen dat ik eerder voor de heavy legend 16 zou gaan, ondanks dat deze duurder is, deze valt me vooral tegen in het feit dat er geen onderscheid qua knal is, in de normale boeketknal en de zogenaamde saluteknal, die is bij de heavy legend 16 wel heel duidelijk hoorbaar, en dat maakt juist de pot vind ik

ondanks dat dit een leuk budgetpotje is, vergelijk ik hem toch met de heavy legend 16, ook omdat hier al eens gezegd is dat hij de concurrent er van was, dan moet ik toch zeggen dat ik eerder voor de heavy legend 16 zou gaan, ondanks dat deze duurder is, deze valt me vooral tegen in het feit dat er geen onderscheid qua knal is, in de normale boeketknal en de zogenaamde saluteknal, die is bij de heavy legend 16 wel heel duidelijk hoorbaar, en dat maakt juist de pot vind ik

Beter te vergelijken met de heavy serie van wolf denk ik.

Deze kwam zeer goed uit de verf in Almere. Het is een goedkoop dingetje, maar echt verassend goed! Ondanks de lage prijs, is elk schot gewoon kwalitatief zeer goed. Zeker een budgettopper! Verhoudingsgewijs beter dan de Gate of Heaven nummer 2; deze zou zomaar een tientje kunnen kosten, en dan is ie dat nog waard.

Deze kwam zeer goed uit de verf in Almere. Het is een goedkoop dingetje, maar echt verassend goed! Ondanks de lage prijs, is elk schot gewoon kwalitatief zeer goed. Zeker een budgettopper! Verhoudingsgewijs beter dan de Gate of Heaven nummer 2; deze zou zomaar een tientje kunnen kosten, en dan is ie dat nog waard.

goed om te horen want heb er 24 besteld :P

Back
Bovenaan