Gate of Heaven 1

Hoe de heavy legends uit 2012 zijn weet ik niet,maar met de gate of heaven doe je zeker geen miskoop top potjes vind ik het.:)

Deze serie doet me een beetje denken aan de Heavy Legend serie. De 16,25 en 36 shots. Ik heb ze alle drie gezien op een demo en wat me gelijk opviel, was dat de schoten waar geen of amper effect bij zit, eigenlijk niet veel harder knallen dan de de schoten waar wel een boeket bij zit. Bij de Heavy Legends zat hier wel veel verschil tussen. De ti-thunder knallen van de Heavy Legends waren ook wat harder als ik het me goed herinner. Verder is het een erg leuke pot voor de prijs!

Deze serie doet me een beetje denken aan de Heavy Legend serie. De 16,25 en 36 shots. Ik heb ze alle drie gezien op een demo en wat me gelijk opviel, was dat de schoten waar geen of amper effect bij zit, eigenlijk niet veel harder knallen dan de de schoten waar wel een boeket bij zit. Bij de Heavy Legends zat hier wel veel verschil tussen. De ti-thunder knallen van de Heavy Legends waren ook wat harder als ik het me goed herinner. Verder is het een erg leuke pot voor de prijs!

Klopt inderdaad dat de knallen met en zonder boeket even hard zijn.

Ik heb er zelf 4 besteld (moest iets vervangen i.v.m. afkeuring van unleashed). 4x tegelijk moet wel wat leuks worden, ghehe:).

Ik kom er vandaag achter dat deze ook een reserve lont heeft... Volgend jaar maar een leuk doorlont project van maken dus!

Deze cake heeft inderdaad een reservelont. Had er 3 besteld. Kon het niet laten en heb er net een afgestoken. Wat een heerlijke cakes zijn dit zeg. Vond de salutes niet veel harder dan de burst van de sier boeketten maar de normale burst was gewoon al goed hard. Ook mooie grote boeketten dus al met al een topcake!!!

Vanavond deze afgestoken. Had nooit kunnen verwachten dat er zo'n effect er vanaf kon komen. En wat betreft de burst, zeer goed voor de prijs van slechts € 4,80. Dit is de budget cake van 2012. Volgend jaar zeker een karton.

Vannacht na het uitgaan nog even deze cake gestookt, of moet eerder zeggen een paar uur geleden. We waren al blij dat we uberhaubt een lont konden vinden.. blijkt het de reserve lont te zijn. Moet zeggen dat het een aardig potje was, de burst is echt hard. Kon niet echt goed verschil maken tussen de salute burst en de effect burst, plus dat de salutes zo wat even groot effect hebben als de andere bombettes.

http://www.youtube.com/watch?v=jmtKAAqyTvI&feature=youtu.be

Ben blij dat ik er hier 3 van gekocht heb! Wordt dit jaar mijn eerste ervaring met Royal, ben benieuwd!

Heb hem net afgestoken, wat een mooi ding zeg voor die prijs! Zeker budgettopper en hij doet voor mij echt niet onder aan de heavy legend 16s.

Back
Bovenaan