Garden Party 1 [ass]

2018 is wel minder als 2017, kan je ook zien in mijn compilatie:

Nou weet ik zeker dat jullie daarin verschil zien. Maar het kan ook vocht zijn geweest en dat 2018 net zo hard los gaat als 2017 eind van het jaar :)!

Inderdaad RaideR, helemaal mee eens. Als je ze zo naast elkaar ziet is er wel degelijk verschil bij jouw versies. Lijkt er inderdaad op dat de 2017 een stukje droger was. Dus wie weet wat de 2018 komend jaar doet....?

Maar dat verklaart niet de pauze midden in de cake. Misschien heb je pech gehad, en had je een ietsje minder exemplaar. Maar nog steeds mooi. Dat wel.

PS Zag ook de Fairytail in je filmpje, wat een klasse bak zeg. Die heb ik al 2x gehad, en die vielen een beetje tegen eerlijk gezegd. Was wel in 2016 (mist) en 2017 (wind). Was eigenlijk niet geneigd om hem nog een keer te nemen. Heb voor dit jaar de Brasilian gepland.

Maar nu ik de fairy in jouw film zie...... Nu raak ik toch weer in de verleiding......

Mooi ook om de cakes los te schieten. Ik had ze gekoppeld.

Zou het overkill zijn om de Brasilian en Fairytail te schieten....?
Of zou je dan gaan vergelijken, en gaat de één of de ander misschien tegenvallen.......?

Aanvulling: of dan misschien beter 2x Brasilian.....?

Laatst bewerkt:
Ik kon het niet laten en deze alvast besteld:D Zeker als deze uit de productie gaat moet ik 'm nog eens hebben gehad!!

Deze wordt nu wel heel voordelig aangeboden op verschillende sites... Heb hem vorig jaar gehad en het is een absolute aanrader!

Inderdaad RaideR, helemaal mee eens. Als je ze zo naast elkaar ziet is er wel degelijk verschil bij jouw versies. Lijkt er inderdaad op dat de 2017 een stukje droger was. Dus wie weet wat de 2018 komend jaar doet....?

Maar dat verklaart niet de pauze midden in de cake. Misschien heb je pech gehad, en had je een ietsje minder exemplaar. Maar nog steeds mooi. Dat wel.

PS Zag ook de Fairytail in je filmpje, wat een klasse bak zeg. Die heb ik al 2x gehad, en die vielen een beetje tegen eerlijk gezegd. Was wel in 2016 (mist) en 2017 (wind). Was eigenlijk niet geneigd om hem nog een keer te nemen. Heb voor dit jaar de Brasilian gepland.

Maar nu ik de fairy in jouw film zie...... Nu raak ik toch weer in de verleiding......

Of zou je dan gaan vergelijken, en gaat de één of de ander misschien tegenvallen.......?

Ik haak hier even op in, het is raar om een product te beoordelen terwijl de afsteek condities erg slecht waren . Wind is killing voor al het siervuurwerk, mist idem.dito . Heb beide al jaren en beide zijn goed . Kan niet zeggen dat de een mooier is dan de ander maar dat is mijn mening . Het zijn alle 2 top assortimenten

Zijn beide top assortimenten. Er is wel 1 cake in beide assortimenten die hetzelfde zijn.

Ontopic: Dit jaar ook gehad, top bak en duurde lekker lang. Die van mij was ook vochtig met ophalen maar met een paar dagen goed droog en presteerde goed.

Wat een prachtige cakebox was dit. 2018 batch. Duurde ook lekker lang, dus je kon er lang van genieten:

Vind de 2018 niet bepaald beter geworden, als ik de bovenstaande video bekijk. Geeft natuurlijk ook wel een vertekend beeld dat de box niet goed door gelont is. Maar de effecten lijken kleiner te zijn dan de 2017 die ik had. Hopelijk een vochtprobleem.

Laatst bewerkt:
Wij hadden hier de 2018, maar die was echt heel goed. Dus misschien had je een vochtig exemplaar.
Ken de box, want heb hem eerder ook al gehad. En onze 2018 was echt goed.

Compound gaat niet lukken omdat deze meer dan 2000 gram NEM bevat, dan zou het een tweedelige compound moeten worden net als de Skyline on Fire bijvoorbeeld. Doorlonten zou je alsnog moeten doen. Verder zou ik zo min mogelijk aanpassen aan deze serie als ik Pangu Fireworks was. Zijn regelrechte toppers, ik schoot 1,2 en 3 na elkaar en dat was echt minuten lang genieten!

Deze box besteld, afgelopen jaar had ik de 3 waar ik van onder de indruk was en nu deze. Mede ook besteld vanwege het gerucht dat deze gaat verdwijnen. Heel blij met deze box:handsup:

Same here! Ben erg nieuwsgierig hoe die het zal doen. Mocht het gerucht een feit gaan worden, dan is de kans aanwezig dat ik er ook eentje aanschaf voor het jaar daarop. Erg mooie box als ik de filmpjes hierzo zie.

Als je van een rustig tempo en grote effecten houdt, dan zit je goed met deze box. En in de freak acties voor mooie prijs te krijgen. Echt een topper!

Same! Heb er twee besteld die ik om 18.00 tegelijk aansteek met een serenity erachter. Voor dat geld en inhoud kan je geen betere deal krijgen. Ik reken altijd met 100 euro per minuut bij een fatsoenlijke show dus deze combi is perfect.

Back
Bovenaan