Garden Party 1 [ass]

Wordt deze, of de andere Garden Party's nog ergens verkocht?

Dan moet je echt heel goed zoeken, tijdje geleden net naast een GP1 gegrepen. Weet nietzeker of die nog voorraad heeft maar Vuurwerk Kanjer in Fleringen heeft volgens mij nog SB1 staan

Wat een heerlijke bak! Hopelijk bedoelen ze deze lijn met wat er nog op de planning staat....

Wat heerlijk zeg dat jij hem op film hebt staan! Deze box had ik zelf ook tijdens de jaarwisseling van 2017-2018.

Niet alles staat op film vanwege de regen in de avond:cry: Het meeste staat er gelukkig wel op.

Wist niet wat ik er van moest verwachten dus bij lichte regen in de avond maar gewoon geschoten, maar wat hier van af kwam was echt heel goed! Boeketten waar je "u" tegen zegt, de burst was meer dan goed en de box had alles qua kleren en mooie effecten. Hij was perfect voor in de avond en vast ook voor na 12ven. Ik vind het echt tof dat jij er wel een film van hebt want ik kan mij alleen enkele momenten ervan herinneren, maar vooral de emotie die ik bij deze box had. Kregen zelf vaker de vraag of dit illegaal is geweest of niet. Echt heel jammer dat 'ie eruit is, maar de 2017 batch presteerde ook wel erg goed. Iedere producent heeft wel zo'n topper eens in de zoveel jaar en voor mij was dat echt deze in dat jaar samen met de Colorfull City, al had ik toen de 2016 batch ipv de 2017 batch, maar beide waren echt boxen waar je "u" tegen zei.

Tof van je film! :)

Zou werelds zijn als ze de GP lijn volgend jaar met dezelfde kwaliteit herintroduceren. Blijft helaas met alle risico's op afkeur een utopie. In 2018 voor het laatst genoten van deze topper

00:15 dan toch maar de gok genomen om ook de garden party 1 te ontsteken, wat een ongekende topper! Ondanks de wind die er stond, grote boeketten met een snoeiharde burst! De buren dachten dat dit, net zoals bij de gp3, illegaal was. Gewoon een stuk kwaliteits vuurwerk van NL bodem.

00:15 dan toch maar de gok genomen om ook de garden party 1 te ontsteken, wat een ongekende topper! Ondanks de wind die er stond, grote boeketten met een snoeiharde burst! De buren dachten dat dit, net zoals bij de gp3, illegaal was. Gewoon een stuk kwaliteits vuurwerk van NL bodem.
Bohh stil jaloers dat je zo'n parel nog in je bezit had. Deze kwaliteit is niet mee te vinden op de NL consu markt helaas

Back
Bovenaan