Garden Party 1 [ass]

Is het een profblok, is het Pools? Nee het is de Garden Party 1 batch 2018. Wat een bizargoede cakebox. 2,5 minuut genieten van de fijnste effecten. Mocht je hier nog aan kunnen komen, dan raad ik deze iedereen aan!

Deze komt er niet meer, al bevestigd door Pangu zelf. Ze willen compound dus word hier een 100sh box van gemaakt. 2 cakes gaan eruit. Welke 2 is vooralsnog onbekend.

Dit jaar 2x in m'n collectie en dus 2x mogen genieten van deze box. Blij dat ik deze nog heb gehad voordat deze vrijwel zeker niet makkelijk meer te verkrijgen is. Hoop dat ze cake 1 met z'n spinners er in houden.

Dit jaar 2x in m'n collectie en dus 2x mogen genieten van deze box. Blij dat ik deze nog heb gehad voordat deze vrijwel zeker niet makkelijk meer te verkrijgen is. Hoop dat ze cake 1 met z'n spinners er in houden.

Die spinner cake zit volgens mij 1 op 1 in de Limited Edition 1 van Evo, dus die zou je nog als alternatief kunnen nemen.

Deze ook dit jaar gehad, helaas was het behoorlijk mistig maar toch besloten deze in mijn finale showtje te plaatsen , te zien vanaf 1 minuut 30 :

Cake 1 en cake 4 van de Evolution Limited Edition 1 zijn inderdaad hetzelfde als die in deze Garden Party 1 zitten , zie bovenstaand filmpje .

Mocht je deze niet kunnen vinden (ik ook niet) dan is de Smash box 1 een alternatief. Kwaliteit hetzelfde en toch net even wat anders.

Mogelijk dat deze in de loop van het jaar bij Pirostore Arentz nog beschikbaar komt, de SB staat er nog wel! Succes met beslissen :)

Mocht je deze niet kunnen vinden (ik ook niet) dan is de Smash box 1 een alternatief. Kwaliteit hetzelfde en toch net even wat anders.

Mogelijk dat deze in de loop van het jaar bij Pirostore Arentz nog beschikbaar komt, de SB staat er nog wel! Succes met beslissen :)

2 Jaar terug de Smashbox besteld, die zou toen op voorraad zijn (andere winkel). Echter bleek bij afhalen hij er toch niet te zijn. Dus die staat ook nog wel op de wensenlijst :).

Back
Bovenaan