Garden Party 1 [ass]

Ik had ook de 2018 versie en vond 'm eigenlijk even dik als wat ik van de 2017 versie zag! En voor €99,- heb je trouwens wel een héle goede deal gesloten.. :D

Ik merk wel dat ie bij jou heel erg traag is. Een stuk trager dan bij mij ieder geval. Misschien dat dat het verschil maakt?

Had hem ook vond cake 1 echt 3x niks. Verder erg sierlijk grote boeketten en goede burst . Meer een box voor na 12 en of na 6en niet voor twaalf uur wegens het gebrek aan tempo

Zo slecht is de 1ste cake toch niet? Ik vind hem prima overkomen. Mooie rustige sierlijke bak tussen de rammers door. Complimenten voor je filmpjes trouwens. Mooi in beeld gebracht!
Had hem ook vond cake 1 echt 3x niks. Verder erg sierlijk grote boeketten en goede burst . Meer een box voor na 12 en of na 6en niet voor twaalf uur wegens het gebrek aan tempo

Wat een grote doos is dit zeg, niet normaal, heerlijke grote boeketten ook.
Ik had deze als finale bewaard, maar na 1 cake stopte hij al. Helaas, dan maar aansteken bij het reservelont. Na cake 6 dus, stopte hij weer... Eventjes af laten koelen en toen opnieuw de fik erin. Na weer opnieuw aangestoken, gingen er drie potten na elkaar af, schitterend. Maar toen weigerde hij weer... De laatste pot los afgeschoten.
Geweldige bak, genoten van de mooie boeketten, maar hij liep niet zoals gepland dus. Vanwege de grote in omvang, zal ik deze ook niet meer zo snel meepakken. Als je nog vijf andere boxen in je auto moet zetten, heb je al gauw ruimtegebrek.

De enige box die ik heb geschoten, om 18u, in de hoop dat de mist uit zou blijven (NOT). 2017 versie :D Wat een megabeest, de buurt stond ook echt met de bek vol tanden. Bizar grote boeketten, effecten prachtig verdeeld en uitgewerkt, en een heerlijk tempo dat je echt het gevoel van waar voor je geld geeft. Eén van de beste bakken die ik ooit geschoten heb, fantastisch spul.

Voor mij de topper van de avond. Alles wat je wilt van een cakebox, grote effecten, prima burst en veel variatie. Tempo is niet super hoog maar daardoor heb je wel de tijd om er echt van te genieten.

De enige box die ik heb geschoten, om 18u, in de hoop dat de mist uit zou blijven (NOT). 2017 versie :D Wat een megabeest, de buurt stond ook echt met de bek vol tanden. Bizar grote boeketten, effecten prachtig verdeeld en uitgewerkt, en een heerlijk tempo dat je echt het gevoel van waar voor je geld geeft. Eén van de beste bakken die ik ooit geschoten heb, fantastisch spul.

Vorig jaar ook de 2017 versie geschoten en ben ook van mening dat dit het beste op legaal gebied is wat ik ooit heb gehad en zelfs zal hebben. Vanwege de regen besloten om niet te filmen, maar zo veel spijt van!
Illegaal is naast deze box echt totaal niet nodig! Weet waarover ik praat. Vannacht de Triplex TXB 869, Kometa P7999 en Kometa P7998 gezien. Het is niet dat de Garden Party aan een 600sh blok kan tippen, maar de kwaliteit van effecten en voornamelijk de spreiding van boeketten van de 2017 versie was ongekend goed!

Ik had de 2018 hier, en die was bij mij ook echt helemaal top! Rustig tempo met grootse effecten en spreiding. Heerlijke afwisseling met de rambakken!

Ik had ook de 2018 versie. Een prachtige box met prima opbouw naar een fantastische finale! Met zoals eerder ook al gezegd een harde burst.

Had deze 2 x in de bestelling, maar door de inbeslagname in leeuwarden helaas maar 1 van kunnen krijgen. Maar wat een TOPDING is dit zeg. Snoeihard en brede effecten. Ik zou hem zo nog een keer bestellen. Duurt ook lekker lang, genieten was het.

Deze ook dit jaar gehad, helaas was het behoorlijk mistig maar toch besloten deze in mijn finale showtje te plaatsen , te zien vanaf 1 minuut 30 :

Back
Bovenaan