Garden of Eden

Waarom niet, als ze bij de winkelier al binnen zijn en ze zijn vrijgegeven mag de winkelier ze uitleveren. Dus afwachten en duimen maar.

Het zou de liefhebbers sieren om normaal met de winkels om te gaan. Als ik om me heen hoor doen ze allemaal hun best om het goed af te handelen en dan zou een beetje respect passen. Het is voor iedereen *****, deel het 'leed'.

Mee eens. Ik heb het aanbod van de Zena Revolution geaccepteerd, wel wat anders dan GOE maar prima box. Niemand heeft om deze situatie gevraagd, ook de dealers niet. Om dan heel moeilijk te doen terwijl ik er al een paar jaar mooie kortingen krijg, vind ik zelf niet nodig.

Maar omdat het toch wel de samenstelling van mijn collectie beïnvloedt, mag ik van me zelf nu nog wat extra's kopen:D

Mee eens. Ik heb het aanbod van de Zena Revolution geaccepteerd, wel wat anders dan GOE maar prima box. Niemand heeft om deze situatie gevraagd, ook de dealers niet. Om dan heel moeilijk te doen terwijl ik er al een paar jaar mooie kortingen krijg, vind ik zelf niet nodig.

Maar omdat het toch wel de samenstelling van mijn collectie beïnvloedt, mag ik van me zelf nu nog wat extra's kopen:D

hehe, Goede smoes om nog wat extra's aan te schaffen ;-)
Ik denk dat de revolution best een goede bak is. Ik had er zelf al naar gekeken toen ik hoorde dat er een keuring kwam door Vrom. Dus ik had denk ik ook zoiets gedaan.
Nu hoef ik niet te kiezen, maar voor de mensen die wel iets moeten zoeken; Een winkelier kan er ook niets aan doen. Voor 155 euro kun je best wel wat moois uitzoeken ook al is het niet de GOE. Maar ik denk dat ik met 155 euro van Royal ook wel redelijk wat kan neerzetten aan losse cakes.
greetzz

Waarom niet, als ze bij de winkelier al binnen zijn en ze zijn vrijgegeven mag de winkelier ze uitleveren. Dus afwachten en duimen maar.

Ik hoop het wel, maar ik denk dat het allemaal te lang zou gaan duren. Indien het toch door de keuring zou komen.

Eerste jaar dat ik me een beetje verdiept heb in vuurwerk en mijn gekozen product is afgekeurd.. Heb nu maar gekozen voor royal's celebration en golden power met bijbetaling van 50 euro. Heb het aanbod zelf gedaan en ze gingen ermee akkoord. :)

Eerste jaar dat ik me een beetje verdiept heb in vuurwerk en mijn gekozen product is afgekeurd.. Heb nu maar gekozen voor royal's celebration en golden power met bijbetaling van 50 euro. Heb het aanbod zelf gedaan en ze gingen ermee akkoord. :)

Daar heb je twee mooie bakken voor terug gekregen. Zou ik ook hebben gedaan. :)

Bij wie heb je dat besteld dan? Klinkt aanlokkelijk....

Het zou de liefhebbers sieren om normaal met de winkels om te gaan. Als ik om me heen hoor doen ze allemaal hun best om het goed af te handelen en dan zou een beetje respect passen. Het is voor iedereen *****, deel het 'leed'.

Shinji, hier ben ik het helemaal mee eens en sta ik ook zeker achter.
Het is en blijft erg vervelend voor iedereen, dat moge duidelijk zijn.

Laat iederen zelf een keuze maken wat en of ze tevreden zijn met een vervanger.
Laten we daar nou niet pagina's vol over gaan vullen.

De meeste verkooppunten hebben ze allang in de bunker liggen. Alleen kunnen en mogen ze de GOE niet uitleveren... en als ze het wel doen dan halen ze grote problemen binnen.

Ik mocht zelf een alternatief kiezen.
Als alternatief heb ik Celebration box genomen met een aantal losse cakes.

Vorig jaar gelukkig mee gemaakt en wat was het een topper, vooral het tempo doet ut hem voor mij

Hier het filmpje ervan:

Ook maar voor een Royal Celebration gekozen, 2 Whistleblowers en nog 2 Secret Snipers.
Wacht nog op mail of ze akkoord gaan.:p

Back
Bovenaan