Garden of Eden

Zo Hankoe! Mooi vastgelegd.
Na het zien van je film (met volgens mij de 2013 versie :rolleyes: :shocked:) deed het me des te meer pijn aangezien ik er ook twee van op de lijst had staan afgelopen jaar.

Hopelijk dit jaar wel weer gewoon te verkrijgen...

ik denk dat dit toch mijn bak word aan koment jaar heb aleen 1 vraag wat kost deze box ongeveer er staat geen advies prijs meer

bedankt tjopper nu maar hopen dat hij dit jaar weer komt :D

Maak je daar maar niet te druk over, de Garden of Eden is HET paradepaardje van Royal en zij hebben ons aangegeven dat ze er alles aan gaan doen om ervoor te zorgen dat deze dit jaar wel door de keuring komt zonder teveel in te boeten op kwaliteit!

Maak je daar maar niet te druk over, de Garden of Eden is HET paradepaardje van Royal en zij hebben ons aangegeven dat ze er alles aan gaan doen om ervoor te zorgen dat deze dit jaar wel door de keuring komt zonder teveel in te boeten op kwaliteit!

nou eerlijk gezecht ben ik goed tevreden over al het vuurwerk van royal ( staat bij mij op 1 ) maar al een tijd bezig te zoeken naar een goede box
ik heb er een hoop gezien wat ik toch het net niet vind of de prijs en aantal shots valt me tegen maar deze is toch echt heel dicht bij wat ik zoek en ja goedkoper dan 2 ander boxen samen kan er weer wat meer bij Paradise of Beauty is de genen die er bij mag komen :D:bonk:
( voor mij telt ook mee de winkel waar ik deze kan kopen )

Freaks!

iemand enige zekerheid of deze bak dit jaar weer verkocht gaat worden? en wat is de prijs voor 2014? meen dat die vorig jaar rond de 160a170 euro werk verkocht?

die van vorig jaar was ook al iets anders, maar die kwam niet door de keuring. Dus ik ben benieuwd of hij dit jaar wel door de keuring gaat komen.
greetzz

Vorig jaar kwam er opvallend veel niet door. Vies vuil smerige treiterie van de regering. Ik verwacht dat ze de garden of eden gewoon wat minder sterk maken en goedkoper. En misschien een zelfde versie als de oude in een nieuwe jas en naam. Die weer goed is. Maar dan hopelijk minder stel gekeurd word :)

Ik verwacht dat ze de garden of eden gewoon wat minder sterk maken en goedkoper. En misschien een zelfde versie als de oude in een nieuwe jas en naam. Die weer goed is. Maar dan hopelijk minder stel gekeurd word :)

Ga daar maar niet van uit.
Het is echt niet dat je een brief krijgt met daarin, deze artikelen zijn afgekeurd en moeten vernietigd worden.

Nee, alle kartons moeten terug, dus er mag niet bijvoorbeeld 1 pakje single shots missen.
Het/de artikel/en die zijn afgekeurd, worden op kosten van de importeur vernietigd.
En dan krijgt de betreffende importeur een boete van 30.000 euro per afgekeurd artikel.

Dus een garden of met een ander label, ga daar niet van uit....

Garden of Eden zal ongetwijfeld weer verkocht gaan worden!
dat is voor sommige gewoon een must have :D
bij mij hier in de omgeving zit een dealer die hem gewoon elk jaar weer opnieuw verkoopt, weet zijn naam ff niet meer. de prijs in 2014 durf ik niet te zeggen

Ja gaat hij ongetwijfeld weer verkocht worden?
En is dit voor jou een musthave die de dealer elk jaar weer opnieuw verkoopt?
Hij is pas 1 seizoen op de markt geweest.. en vorig jaar afgekeurd helaas.
Prijs en verdere info voor dit jaar is nog niet vrij gegeven.

bij mij hier in de omgeving zit een dealer die hem gewoon elk jaar weer opnieuw verkoopt, weet zijn naam ff niet meer. de prijs in 2014 durf ik niet te zeggen

Ik zou lekker afwachten tot Royal zelf met informatie naar buiten komt wat betreft dit product! Aan speculaties heb je helemaal niks. De een heeft het over een 2.0 versie, de ander over een minder sterke en goedkopere Garden of Eden en weer iemand anders beweert dat ie gewoon verkocht wordt.

Laten we lekker op Royal wachten tot zij de nieuwe producten aankondigen en met nieuws komen over de bestaande (vorig jaar afgekeurde) producten.

Nu maar hopen dat die hier in buurt komt, met het liefst wat mij betreft wat variaties op de eerste cake.
En als finale colour salutes.:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan