Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het zou de liefhebbers sieren om normaal met de winkels om te gaan. Als ik om me heen hoor doen ze allemaal hun best om het goed af te handelen en dan zou een beetje respect passen. Het is voor iedereen *****, deel het 'leed'.
Mee eens. Ik heb het aanbod van de Zena Revolution geaccepteerd, wel wat anders dan GOE maar prima box. Niemand heeft om deze situatie gevraagd, ook de dealers niet. Om dan heel moeilijk te doen terwijl ik er al een paar jaar mooie kortingen krijg, vind ik zelf niet nodig.
Maar omdat het toch wel de samenstelling van mijn collectie beïnvloedt, mag ik van me zelf nu nog wat extra's kopen![]()
Waarom niet, als ze bij de winkelier al binnen zijn en ze zijn vrijgegeven mag de winkelier ze uitleveren. Dus afwachten en duimen maar.
Eerste jaar dat ik me een beetje verdiept heb in vuurwerk en mijn gekozen product is afgekeurd.. Heb nu maar gekozen voor royal's celebration en golden power met bijbetaling van 50 euro. Heb het aanbod zelf gedaan en ze gingen ermee akkoord.![]()
Eerste jaar dat ik me een beetje verdiept heb in vuurwerk en mijn gekozen product is afgekeurd.. Heb nu maar gekozen voor royal's celebration en golden power met bijbetaling van 50 euro. Heb het aanbod zelf gedaan en ze gingen ermee akkoord.![]()
Stel dat ze de "afkeuring" ongedaan kunnen maken, kunnen we de GOE dan dit jaar nog in de winkel verwachten of is dat te kort dag?
Het zou de liefhebbers sieren om normaal met de winkels om te gaan. Als ik om me heen hoor doen ze allemaal hun best om het goed af te handelen en dan zou een beetje respect passen. Het is voor iedereen *****, deel het 'leed'.
De meeste verkooppunten hebben ze allang in de bunker liggen. Alleen kunnen en mogen ze de GOE niet uitleveren... en als ze het wel doen dan halen ze grote problemen binnen.
Grote problemen? Leg uit?
Dit zijn niet mijn woorden, heb dit van Haokan gehoord.
Ook maar voor een Royal Celebration gekozen, 2 Whistleblowers en nog 2 Secret Snipers.
Wacht nog op mail of ze akkoord gaan.![]()