Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je hem om die reden afkeurt ben je gewoon echt een kleuter.
Zeker bang om hun luizenbaantje te verliezen.![]()
Zo voel ik me ook en er is geen alternatief voor die net zo goed is!!!!Ziek ben ik er van....!!
Voel me net een klein kind die een ijsje is beloofd, maar hem dan plotselling niet krijgt!!!
Ik krijg als vervanger de zena revolution aangeboden.Zouden jullie dat doen?
Ik krijg als vervanger de zena revolution aangeboden.Zouden jullie dat doen?
Nah ja, je moet je niet te snel laten afschepen met een Zena Revolution (of hierboven met de Brocade box + Zena Mayhem.)
De reden is simpel, op de Garden of Eden kreeg men in de meeste gevallen geen korting en/of gratis vuurwerk aangeboden. Wanneer je bijvoorbeeld Revolution zou hebben besteld dan krijg je er sowieso de Ukalahai erbij t.w.v. 44,95! Dus, wanneer je tevreden bent met het aanbod (lees: Revolution) zou ik zeker nog minimaal 1 cake erbij vragen.
Nah ja, je moet je niet te snel laten afschepen met een Zena Revolution (of hierboven met de Brocade box + Zena Mayhem.)
De reden is simpel, op de Garden of Eden kreeg men in de meeste gevallen geen korting en/of gratis vuurwerk aangeboden. Wanneer je bijvoorbeeld Revolution zou hebben besteld dan krijg je er sowieso de Ukalahai erbij t.w.v. 44,95! Dus, wanneer je tevreden bent met het aanbod (lees: Revolution) zou ik zeker nog minimaal 1 cake erbij vragen.
Vraagje: Kan je je geld terug vragen aan de dealer?