Garden of Eden

IK vind het tog wel erg sonde hoor. Eén van de beste cakes van Nederland afgekeurd. Sterkte aan Royal en de winkeliers die deze box verkopen. En voor alle freaks die nu vervangers moeten zoeken... wordt voor mij ook nog een zware dobber.

OMG ,er is een cake afgekeurd , en half VWC is in mineur!
Het lijkt wel of de wereld vergaan is.
Beetje schaamtegevoel is in deze tijd wel op ze,n plaats

Oeps, jouw bestelling is ook afgekeurd.

Je moet het zien in het grote geheel. Er zijn geen duidelijke aanwijzingen waarom deze producten zijn afgekeurd. Dat, en het feit dat het zo laat bekend gemaakt wordt, maakt het zo zuur.

Zeer zuur voor Royal en winkeliers, ook vervelend voor de mensen die hem besteld hebben natuurlijk.

Ik snap het echt totaal niet, de regering is zo antie illigaal/prof vuurwerk dat je zou denken dat ze blij zouden zijn dat importeurs zich inzetten voor de branche en dit juist ondersteunen en toejuichen. Ik kan hier echt niet bij en vraag me dan ook af waar dit naar toe gaat.

Mischien dat importeurs eens samen moeten op gaan staan.

Echt balen. Dacht dat ik alles goed geregeld had maar helaas moet toch nog op zoek naar een vervanger. Zonde zonde zonde. Was vorig jaar al een topproduct en dit jaar leek hij nog beter te zijn en dan dit.. Vind het vooral erg voor royal want wij krijgen nog vervangers of geld terug maar hun zijn hun product kwijt en krijgen er niks voor behalve teleurgestelde klanten..

Behoorlijk balen dit. Nadat ik 'm vorig jaar niet meer kon bestellen was ik dit jaar wel in de gelegenheid, wordt ie afgekeurd. Zeer vervelend vóór alle partijen. Zeer vervelend ván VROM.

Goed, nu maar op zoek naar een waardige vervanger, al gaat dat niet gemakkelijk worden.

Zeer jammer weer.
Het zit Royal niet echt mee dit jaar.
Het zou een feestelijk Royal jaar moeten worden...
Maar in plaats daar van lijkt het wel een Drama jaar te worden.

Wat vreemd zeg..
CE gekeurd (dus velen malen beter getest dan voorheen).
En dan door het Nederlandse VROM afgekeurd!
Wat een fucked up vage en rare situatie weer!

Erg balen, voor Royal voor de winkeliers, maar ook voor de mensen die hem besteld hebben.

Zelf wilde ik het dit jaar rustig houden, voor de nacht had ik de Garden of Eden en de China by Night besteld, nu begin ik dus weer met niks, hopelijk komen er goede vervangers en dan volgend jaar weer een kans!

Wat vreemd zeg..
CE gekeurd (dus velen malen beter getest dan voorheen).
En dan door het Nederlandse VROM afgekeurd!

Als dat zo is ben ik toch ook zeer benieuwd naar de echte reden voor afkeur.
Wanneer het al CE gekeurd is, wat gaat VROM dan nog toetsen?
Houden ze het nog tegen het RACT? Of gaan ze puur op 'veiligheid' testen?

Wij balen hier ook erg van zeg,moeten straks op zoek naar iets anders.
Maar deze box is voor ons onvervangbaar,hopelijk loopt het nog goed af voor Royal en voor iedereen die hier zo naar uit hebben gekeken.Jeroen laat het er gelukkig niet zo maar bij zitten,harde feiten moeten er op tafel komen,hoe en waarom?
Wij wensen team Royal veel sterkte de komende tijd.

Kom kom.. het is zuur voor Royal, maar voor jullie zijn er nog genoeg mooie alternatieven. Ik zal er een paar noemen;

- Royal Celebrations.
- Golden Power/Heavens four
- Big Momma
- Four Seasons
Enz.

Natuurlijk zijn deze niet zoals de Garden of Eden, maar het is niet het eind v.d. wereld.

grtz

als je dan geweld wilt proberen aan golden power of imortal gold te komen. Om de kleuren toch big momma en four seassons. Zijn wel wat minder maar ook goedkoper.

Kom kom.. het is zuur voor Royal, maar voor jullie zijn er nog genoeg mooie alternatieven. Ik zal er een paar noemen;

- Royal Celebrations.
- Golden Power/Heavens four
- Big Momma
- Four Seasons
Enz.

Natuurlijk zijn deze niet zoals de Garden of Eden, maar het is niet het eind v.d. wereld.

grtz

Dat snap ik!!! Maar als je hem hebt besteld en je je er al zo op verspikt hebt hem te mogen afsteken om 12u omdat je er al zoveel op film hebt gezien en al ettelijke malen positieve reacties hebt gelezen en je al hem nu eindelijk besteld hebt en je heel blij bent en dan hoort dat die afgekeurd is!!! Dan is dat zeer zuur snap je.... tuurlijk zijn er alternatieven.

Volgens insiders in de scene ging het ook om de mogelijkheid de cakes te kunnen doorlonten! Dus kan deze afkeuring misschien ook nog wel gevolgen hebben voor de andere leveranciers.

Stel je voor dat ze dan alle combi boxen eruit gaan gooien dan is het land te klein :shocked:

Nou dan verwelkom ik alvast de profblokken!

Mensen willen nu niet weer terug naar normale 500gram cakes als ze een GOE of menig ander doorlontbak hebben gehad..

Back
Bovenaan