Garden of Eden

Dit is echt gruwelijk zuur zeg:( en dat laatste wordt echt moeilijk, zat mooie bakken maar zou echt niet weten welke er een beetje in de buurt komt..

Nee idd. De Royals Celebration wellicht, hoe ironisch 'celebration' ook klinkt haha.

Typisch Nederland. Ondernemers die het risico nemen om geld te verdienen en waardoor het gros van Nederlanders voorzien is van werk worden weer gepakt door de overheid met haar achterlijke bureaucratische regeltjes.

Ik poste inderdaad precies tmet RF op hetzelfde moment.

Gelukkig zijn er op dit forum WEL slimme collega freaks (tnx Anihalas). :)

Bedankt dat je iedereen dom noemt op Anihalas na;)

Ontopic:
Dit gun je geen importeur prima box was dit en in mijn ogen de beste en dan moet het weer afgekeurd worden. Echt zonde.
Groeten.

Erg jammer dat we niet zelf de gelegenheid krijgen het bekend te maken op de fora.

Alle 6 de cakes zijn door het Ministerie van VROM afgekeurd. De precieze redenen zijn ons nog niet bekend en we zijn druk bezig het keuringsrapport in handen te krijgen.

De batch Garden of Eden is door een aangemelde instantie goedgekeurd in China en we beschikken uiteraard over het keuringsrapport en het bijbehorende certificaat. Daarom hebben wij zelf ook onze vraagtekens bij de gang van zaken.

We weten dat dit het topic van de Garden of Eden is maar we willen jullie bij deze ook op de hoogte stellen dat 2 cakes uit de China by Night serie ook zijn afgekeurd. Meer nieuws daarover volgt.
We zullen jullie uiteraard op de hoogte brengen van de verdere gang van zaken.

Belachelijk inderdaad. Heb de betreffende producten gezien. En ben benieuwd waarop ze zijn afgekeurd. Er zijn producten die een harder burst hebben of een grote efect. Of lager knallen door weinig stijglading. Dus het lijkt erop of ze jullie gewoon kapot willen hebben. Hoop dat er ook nog goed nieuws komt voor jullie dit jaar. Want dit jaar word totaal geen feest voor royal als ik naar al die pech kijk.

What the fuck!!!! Heb ze alle 2 dit is niet te geloven!!! Wat zuur voor mij en ale medefreaks maar ook voor Royal en dat zo laat in het jaar. Hopen op goede oplossing. Sterkte allemaal en ook de winkeliers...

Belachelijk inderdaad. Heb de betreffende producten gezien. En ben benieuwd waarop ze zijn afgekeurd. Er zijn producten die een harder burst hebben of een grote efect. Of lager knallen door weinig stijglading. Dus het lijkt erop of ze jullie gewoon kapot willen hebben. Hoop dat er ook nog goed nieuws komt voor jullie dit jaar. Want dit jaar word totaal geen feest voor royal als ik naar al die pech kijk.

inderdaad dat dacht ik dus ook sommige producten kwamen amper 5 meter van de grond af of de boeketten raakte de grond en hardere knallen heb ik ook zeker gehoord wat een onzin dit

ben benieuwd op welke gronde ze deze bak hebben afgekeurd...
of leek het te veel op illegaal vuurwerk? zodat mensen legaal bleven dus niet gepakt kunnen worden dus geen boete krijgen dus de schatkist blijft leeg..
denk dat dat het is

Wat een vreselijk nieuws... Heb zelf de GOE niet, maar dit is wel een prachtige bak.. Jammer voor degene die hem al besteld hebben. Ik heb zelf het China by Night pakket besteld, ben benieuwd wat daarmee gebeurt..

Jammer hoor... Maar waarom was die vorig jaar wel door de keuring gekomen en dit jaar niet? En er zijn vast ook winkels met nog de oude versie, wat gebeurt daarmee?

Is het trouwens niet zo dat dit alleen voor de nieuwe Batch geldt? Dus de GOE of CBN met productiejaar 2012 mogen dan verkocht worden of niet?

Is het trouwens niet zo dat dit alleen voor de nieuwe Batch geldt? Dus de GOE of CBN met productiejaar 2012 mogen dan verkocht worden of niet?

Volgens mij klopt het wel wat jij zegt.

De vraag is alleen of er nog een oude batch is, en zo ja wie zijn de gelukkige.

Ik vraag het me echter af, het was nogal een hardlopen geloof ik dus ik vrees dat er niet veel over zijn.

Jammer hoor... Maar waarom was die vorig jaar wel door de keuring gekomen en dit jaar niet? En er zijn vast ook winkels met nog de oude versie, wat gebeurt daarmee?
De VROM selecteert gewoon een aantal producten en die gaan ze dan testen. Het is gewoon geluk hebben.

volgens mij was er nog weinig oude batch van de meeste sites is die ook al verdwenen ds ik denk dat we allemaal naast de pot pissen jammer maar helaas

vooral gun ik dit royal fireworks niet...

Same here, CBN, heb ik ook, lekker zuur dan weer, zullen waarschijnlijk de mooiste zijn die afgekeurd zijn.
Waar is Nederland toch mee bezig.

Volgens mij klopt het wel wat jij zegt.

De vraag is alleen of er nog een oude batch is, en zo ja wie zijn de gelukkige.

Ik vraag het me echter af, het was nogal een hardlopen geloof ik dus ik vrees dat er niet veel over zijn.

Hier bij de plaatselijke winkel hadden ze er nog 3. Denk ouwe batch, hopen maar dan!

Sjongejonge, wat een baggernieuws! Sterkte Royal, winkeliers en afnemers. Ik ben heel benieuwd waarop het is afgekeurd want ik zag er niet veel buitensporigs aan de 2 keer dat ik hem afgelopen weken heb gezien. Een salute net 1db boven de limiet ofzo? :frusty: manman

Ten eerste, Royal, ik leef me jullie mee! eerst artikelen te laat, nu dit geneuzel! je zou je bijna afvragen waarom je nog ondernemer wil zijn....

Ten tweeede, er zitten hier toch gewoon een stel pipo's die hun eigen baan proberen te houden? Dit kan je gewoon niet maken, zeker zo laat niet. En zoals eerder gezegd, laat dat vrom dan lekker meelopen met CE...

Ten derde, alle freaks die deze besteld hadden, ikh oop dat jullie nog iets anders kunnen verzinnen..

Ten vierde, ik hoop toch wel dat de staat hiervoor aansprakelijk wordt gesteld of welke idioot deze regels bedenkt? Ik hoop iig dat jullie dit overleven en we lang kunnen blijven genieten van het mooie spul.

En ten vijfde, hoe kan het zijn dat een importeur die met stipt op nummer 1 staat wat betreft constante stijghoogte, en goed afgewerkt spul wat naar mijn weten nog nooit uit elkaar is geklapt dit overkomt?

Kuch ik proef een smerige smaak... en dan zeg ik genoeg denk ik.. kuch...

OMG ,er is een cake afgekeurd , en half VWC is in mineur!
Het lijkt wel of de wereld vergaan is.
Beetje schaamtegevoel is in deze tijd wel op ze,n plaats

Back
Bovenaan