Garden of Eden

De Garden of eden is dit jaar ook verbeterd als je kijkt naar de kwaliteit van de effecten. Vergelijk maar eens een film van vorig jaar met die van de laatste demo. Het goud is een stuk beter geworden en ook die zilveren palmpjes branden beter.

Viel me ook al op en de blinkers zijn ook stukken beter van kwaliteit.:)

Zie wel kleur verschil tussen 2012 en de 2013 versie.
Is er toevallig nog iets gedaan aan de lont posities tov vorig jaar?

Nee daar is helaas niks aan veranderd. Heeft ook te maken met de Nederlandse keuringsinstanties die niet blij zijn met assortimenten als deze. Die lonten op deze manier maakt het dus wat lastiger.

2013 versie kan je herkennen aan 13 aan het einde van het serienummer neem ik aan?

Inderdaad. Vorig jaar waren ze op maar het kan natuurlijk zijn dat er her en der nog wat staan, verder is alles vers. Gewoon naar vragen dus bij het ophalen van de bestelling. :)

De Garden of eden is dit jaar ook verbeterd als je kijkt naar de kwaliteit van de effecten. Vergelijk maar eens een film van vorig jaar met die van de laatste demo. Het goud is een stuk beter geworden en ook die zilveren palmpjes branden beter.

Ben ik blij dat ik hem heb dit jaar!!! Ben zeer benieuwd....

Oke, misschien dat ik deze dan toch ga nemen.
Had de immortal gold vorig jaar... hoge verwachtingen... zeker een mooie pot maar of die nou echt echt echt goed was? Hmm, ik weet het niet:P

IK HEB ME TROUWENS VERGIST, HET MOEST ZIJN 4 seasons en NIET 6 elements vergeleken met deze!

Laatst bewerkt:
Toen straks toch ook maar dit pareltje besteld.
Ben er erg benieuwd na.

Echter voor die prijs kan hij gewoon niet tegenvallen.

Had al begin januari een Garden of eden besteld bij de uitverkoop bij Goedkopervuurwerk. Was zo enthousiast na 31dec dat ik 'm dit jaar gewoon weer moest hebben. En heb er afgelopen maandag nog maar een besteld naar aanleiding van de demofilms. Wat een ongekende topper en ik ben heeeeel benieuwd hoe het er in de straat uit gaat zien als ik deze per twee schiet! Kan niet wachten

Had al begin januari een Garden of eden besteld bij de uitverkoop bij Goedkopervuurwerk. Was zo enthousiast na 31dec dat ik 'm dit jaar gewoon weer moest hebben. En heb er afgelopen maandag nog maar een besteld naar aanleiding van de demofilms. Wat een ongekende topper en ik ben heeeeel benieuwd hoe het er in de straat uit gaat zien als ik deze per twee schiet! Kan niet wachten

Wat heeft die straat van jou een geluk dan dat ze deze toppers mogen aanschouwen. Dan ben je echt een geluksvogel als je dat mag meemaken en per 2 nog wel....

Dan zou ik die 2 persoonlijk een beetje onder hoek laten schieten. ff paar balkjes eronder. Dan heb je meer spreiding in de lucht. Heb je een mooie waaier.

Oke, misschien dat ik deze dan toch ga nemen.
Had de immortal gold vorig jaar... hoge verwachtingen... zeker een mooie pot maar of die nou echt echt echt goed was? Hmm, ik weet het niet:P

IK HEB ME TROUWENS VERGIST, HET MOEST ZIJN 4 seasons en NIET 6 elements vergeleken met deze!

Het zijn allebei mooi cakes,maar de garden of eden maakte wel wat meer indruk op mij dan de 4 seasons.Hoewel je met allebei geen miskoop doet.:D

Dan zou ik die 2 persoonlijk een beetje onder hoek laten schieten. ff paar balkjes eronder. Dan heb je meer spreiding in de lucht. Heb je een mooie waaier.

Ik moet nog even kijken hoe ik dat ga doen. Dit is wel een optie.. Wilde ze sowieso een meter of 10-15 uit elkaar zetten. Genoeg tijd nog om na te denken!

Na dit filmpje gezien te hebben... denk ik wel een beetje WOW!

Ja dit is echt wel wow wow en dan denk ik zo man man dat dit gewoon echt voor de consument is! Legaal op de nederlandse markt ja waarom dan illegaal? Als dit gewoon voor nederlandse begrippen te verkrijgen is.. Machtig en mooie kwaliteit film!!

Ik heb nu 2 Golden Powers en 1 Garden of Eden in de bestelling staan.Zal ik nog een Garden of Eden bestellen???:p

Ik zie dat er een andere effect is toegevoegd,glittering willows.
Blijft voor deze jaar ook wel weer een must have.

Back
Bovenaan