Garden of Eden

Ik verwacht dat BC, CD gaat aansteken, je moet je voorstellen dat de lont vanaf links loskomt en gaat rondslaan.
Misschien even aluminiumfolie of karton eroverheen. gaat trouwens over de foto van: thecrow

Bedankt voor het duidelijke filmpje markHE. Ik ga hem morgen ook zo doorlonten. Als afsluiting wil ik een Secret Salute Salvo gebruiken. Deze moet dus direct na de laatste cake afgaan. Hoe kan ik deze dan het beste doorlonten ? Ik neem aan het visco van de Secret Salute koppelen aan de quikmatch van het reservelont van cake F ?

Bedankt voor het duidelijke filmpje markHE. Ik ga hem morgen ook zo doorlonten. Als afsluiting wil ik een Secret Salute Salvo gebruiken. Deze moet dus direct na de laatste cake afgaan. Hoe kan ik deze dan het beste doorlonten ? Ik neem aan het visco van de Secret Salute koppelen aan de quikmatch van het reservelont van cake F ?

Graag gedaan hoor:) ik weet niet of je roze lont of iets dergelijks hebt? Dan zou je gewoon van het reserve lont naar de secret salute een stuk roze lont trekken en daar vast maken aan het lont van de secret salute.

Ik zit gewoon veel te moeilijk te denken, eigenlijk is het zo simpel ;). Ik heb wel snellont die ik kan gebruiken.
Voor het afsteken van mijn vuurwerk gebruik ik een houten plaat. Kan ik het geheel inclusief de Secret Salute Salvo los op deze plaat zetten en afsteken of kan ik deze het beste op een aparte plaat vastlijmen. Ik neem aan dat er eigenlijk niks fout kan gaan, aangezien ik het geheel stevig aan elkaar ga tapen.

Ik zit gewoon veel te moeilijk te denken, eigenlijk is het zo simpel ;). Ik heb wel snellont die ik kan gebruiken.

Als je een beetje lont wil besparen kan je het reserve lont ook weer zo naar beneden trekken en dan een gat in de doos maken. Dan kan je daar je secret salute meteen aanmaken.

MarkHe, ik had nog 1 laatste vraagje, wat is eigenlijk de reden dat je ze niet wat korter afknipt ?
Dan hoef je de lont er ook niet weer in te proppen is dat niet veel handiger ?
Of heeft dit een reden dat je ze bewust wat langer laat?

Ik begrijp er echt niks van hoe ik het moet doorlonten, heb al een stap voor stap gezien maar de plaatjes zijn te klein... heeft iemand duidelijke stappen? Mvg

MarkHe, ik had nog 1 laatste vraagje, wat is eigenlijk de reden dat je ze niet wat korter afknipt ?
Dan hoef je de lont er ook niet weer in te proppen is dat niet veel handiger ?
Of heeft dit een reden dat je ze bewust wat langer laat?
Nee dit heeft geen reden maar zo heb je meer lont om mee te werken meer niet. Ik vind het fijner.

Net 2 tegelijk gedaan echt niet te geloven,wat een bakken die finale de hele straat was een cracklingzee!!!:D

Wat een TOP bak heerlijk ging perfect de lucht in héérlijk!!!!!! De buurt ging ook uit haar dak:)

Wat een geweldige bak zeg. 3 minuten lang rammen en genieten. Lekker grote effecten met een lekkere burst en gave salutes er tussendoor. De finale met de secret salute salvo maakte hen helemaal af. Waarom nog een illegale bak aanschaffen. Een dezer dagen zal ik het filmpje plaatsen

Ik hoop dat het doorlonten allemaal gelukt is:) hier ging het in ieder geval perfect met mijn manier bij jullie?

Van A naar B werkte niet, denk een kapotte reserve lont van A.
Van B naar C en dan D ging goed alleen had ik daarna wel een heftige finale, E en F gingen bijna gelijk met D:D

Hij ging hier perfect! Wat een superbak, zeer indrukwekkend!
Doorlonten ging ook perfect!
Ik hoop dat deze bak blijft. Wat een beest!!!

Zelf niet gehad, maar aan de reacties te lezen ben ik van plan om deze in elk geval te reserveren op me lijstje voor komende oud en nieuw :D

Perfecte bak, salutes gingen ook goed hard, de rubro doosjes hadden hier dik het nakijken mee, vooral de zwaar overgewaardeerde immortal gold en de 6 elements, royal for king!

Back
Bovenaan