Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik verwacht dat BC, CD gaat aansteken, je moet je voorstellen dat de lont vanaf links loskomt en gaat rondslaan.
Misschien even aluminiumfolie of karton eroverheen.
Bedankt voor het duidelijke filmpje markHE. Ik ga hem morgen ook zo doorlonten. Als afsluiting wil ik een Secret Salute Salvo gebruiken. Deze moet dus direct na de laatste cake afgaan. Hoe kan ik deze dan het beste doorlonten ? Ik neem aan het visco van de Secret Salute koppelen aan de quikmatch van het reservelont van cake F ?
Ik zit gewoon veel te moeilijk te denken, eigenlijk is het zo simpel. Ik heb wel snellont die ik kan gebruiken.
Nee dit heeft geen reden maar zo heb je meer lont om mee te werken meer niet. Ik vind het fijner.MarkHe, ik had nog 1 laatste vraagje, wat is eigenlijk de reden dat je ze niet wat korter afknipt ?
Dan hoef je de lont er ook niet weer in te proppen is dat niet veel handiger ?
Of heeft dit een reden dat je ze bewust wat langer laat?
Hij liep perfect achter elkaar door. Het product van 2012 naar mijn mening. Bedankt voor de tips van het doorverbinden.Ik hoop dat het doorlonten allemaal gelukt ishier ging het in ieder geval perfect met mijn manier bij jullie?