Garden Business 2010

Twee verslagen staan inmiddels online (bezoek Zena en bezoek B&W)
De rest moeten we noeg doen, daar gaan we ons de komende week druk om maken.

:bye:

Garden Business 2010

GardenBusiness in Gorinchem vindt dit jaar plaats op:
21, 22 en 23 september 2010

Garden Business is een beurs voor de tuincentrumbranche.
Maar elk jaar zijn er ook een aantal vuurwerkimporteurs vertegenwoordigd.

GardenBusiness in Gorinchem vindt dit jaar plaats op:
21, 22 en 23 september 2010

Garden Business is een beurs voor de tuincentrumbranche.
Maar elk jaar zijn er ook een aantal vuurwerkimporteurs vertegenwoordigd.

Hoi moontan weet je ook welke importeurs vertegenwoordigd zijn.

groet fascinating

Dit zal pas in de maand voor de beurs bekend zijn, zelfs tot de dag voor de beurs zijn er wijzigingen mogelijk. :wink:
Vaak horen we door het jaar heen bij bezoeken al wel deels of zij aanwezig zijn of niet.

:bye:

toen ik hier voor de 1e keer was kwam ik daar omdat ik met me vader maar mee ging kijken die zit in de planten wereld. lekker gratis eten en drinken. SUPER! maarja toen zag ik wat vuurwerkkraampjes beetje praten en kijken etc. 1e jaar ook nog dummies kunnen scoren. die jaren hierna stond ook zena er wat ik natuurlijk leuker vond:P iemand die mijn vader kent wou ook een vuurwerkwinkel beginnen dus beetje praten en nog meer informatie en catalogusse gekregen. ik vind het egt leuk op de beurs dus ik ben er dit jaar ook weer bij! vooral die broodjes beenham zijn lekker! haha

Jij weet wat lekker is bvuurwerkgek! Die rijstgerechten zijn ook heerlijk. Broodje beenham met mosterdsaus jammie :wink:. Allemaal bijzaak die meer dan welkom is, want we komen uiteraard voor de vuurwerkstands. Weer benieuwd naar dit jaar.

In 2009 waren vertegenwoordigd:

Beko Vuurwerk
Brave & Wichers
Hardix Vuurwerk
Schuurmans
Zena Nederland/Original Fireworks

ik zit net te zoeken en vond dat deze bedrijven dit jaar vertegenwoordigd zullen zijn op de Garden Business beurs:)

Beko vuurwerk
GBV/WECO
Hardix vuurwerk
Vuurwerktotaal

hoop dat ik er dit jaar weer heen kan, vorig jaar via via toegang kunnen krijgen tot deze leuke beurs. Erg leuk om is een keer een praatje te maken met vuurwerkimporteurs!:)

Royal Fireworks zal ook vertegenwoordigt zijn.

Totaal zijn er 6 importeurs op de beurs.

Beko.
GBV/Weco.
Hardix.
Royal Fireworks.
Schuurmans.
Vuurwerktotaal.

Je kan er volgens mij alleen heen als je als bedrijf ingeschreven staat, en dus een KVK nummer hebt. Tenminste dat maak ik op uit hun toegangs-bewijs-aanvraag-bestel-formulier...Of is deze beurs openbaar toegankelijk? Iemand?

Bedrijven die een eigen plek hebben op de Garden Business krijgen een aantal entreekaarten die ze aan klanten kunnen geven. En daarnaast kunnen bedrijven een eigen entreekaart aanvragen (klik hier).

Royal Fireworks zal ook vertegenwoordigt zijn.

Totaal zijn er 6 importeurs op de beurs.

Beko.
GBV/Weco.
Hardix.
Royal Fireworks.
Schuurmans.
Vuurwerktotaal.

Klopt, zie ook exposantenlijst, te downloaden via onderstaande link:
http://www.evenementenhal.nl/gorinchem/pages/1072/exposantenlijst

Nieuw dit jaar Royal Fireworks en Vuurwerktotaal
En welke importeurs dit jaar niet vertegenwoordigd zijn ( en vorig jaar wel) : Broekhoff,Lesli,Witte Tenten en Zena

Back
Bovenaan