Garden Business 2010

Vuurwerkcrew is vertegenwoordigd bij de Garden Business en zal bij elke importeur een bezoek gaan brengen.
Net zoals vorig jaar een verslag hiervan online.

Laatst bewerkt:
Vanuit Star-fire zullen wij op 24 september op de beurs aanwezig zijn. Nog mensen van VWC die ook op die dag die kant op komen?

Vanuit Star-fire zullen wij op 24 september op de beurs aanwezig zijn. Nog mensen van VWC die ook op die dag die kant op komen?

Stev; ik ben bang dat wij elkaar gaan mislopen
Onze planning is dinsdag de 22e om te gaan, de datum waarop de meeste van ons kunnen.
Veel plezier daar.!
:bye:

De planning is om daar tegen twee/drie uur in de middag aan te komen en we blijven daar tot sluitingstijd.
Zien we jou morgen ook daar?

Ik moet nog even kijken, het is in ieder geval een leuke gelegenheid om de mannen achter Vuurwerkcrew te ontmoeten! :cool:

Lijkt mij/ons ook leuk, wie weet treffen we elkaar morgen dan.
Mocht je komen, dan vindt je ons uiteraard bij 1 van de stands:
Beko/Brave&Wichers/Hardix/Lesli/Schuurmans/Zena

Lijkt mij/ons ook leuk, wie weet treffen we elkaar morgen dan.
Mocht je komen, dan vindt je ons uiteraard bij 1 van de stands:
Beko/Brave&Wichers/Hardix/Lesli/Schuurmans/Zena

Of een stand met eten haha, ook een heel mooi voordeel daar. :D

Nou er zal weinig geknald worden morgen. Ik denk de dag er na juist wel. :wink:.
Wordt een gezellige dag morgen.

Maken jullie zoals vorige jaar ook weer foto's van de nieuwe producten etc. bij de importeurs?

Wel jammer dat de intree zo duur is.
Anders was ik vandaag wel even langs gegaan, omdat ik toch een daggie vrij heb.
Voor de genen die gaan veel plezier.:D

Ik vond het een erg geslaagde dag, een aantal bekenden gezien en ook een aantal Vuurwerkcrew-crewleden ontmoet. :bye:

Wat heeft vuurwerk met je tuin temaken ? :p

Inderdaad een beetje vreemd dat je vuurwerkimporteurs
aantreft op een tuinbeurs.
Hoe is deze link tot stand gekomen?
Zou het misschien omdat veel tuincentra vuurwerk verkopen?

Verder tof dat VWC hier aanwezig is.

Het was een geweldige en vooral gezellige dag. de meeste importeurs hadden wel wat nieuws te vertellen. Stuk voor stuk geweldige mensen achter de grote namen in de vuurwerkwereld. Je lacht je soms echt kapot. Erik en Mike zullen met de fotos komen.
Merkte op zich wel dat de meeste importeurs deze dagen als dagjes rust ervaren. Even weg uit het gekkehuis thuis.
Allemaal bedankt voor de gezelligheid.

Was zeker top ja, weer erg gezellig vandaag, veel mensen gesproken, nieuwe mensen ontmoet en ook weer verdomd lekker gegeten haha! :D Overal nieuwe dingen, super hoor, erg vet!

Donderdag toch maar nog een keertje hehe, blijft leuk. :D

Hebben jullie nog foto's of een verslag hiervan? ben wel benieuwd foto's van producten etc.

ik wil niet opdringen maar ik vroeg me af of er nog een verslag hiervan in de planning stond. ben namelijk erg benieuwd naar de info die jullie daar hebben gekregen en natuurlijk ook de foto's die gemaakt zijn van de producten.

Back
Bovenaan