Gister was het weer erg genieten op de garden business beurs. Veel nieuwe producten gezien. Als eerste even langs Vuurwerktotaal gelopen, we werden gelijk erg gastvrij ontvangen. Steve pakte gelijk z'n laptop erbij en liet ons filmpjes zien van nieuwe producten en daarbij liet hij ons raden wat het zou gaan kosten. Ik kan je vertellen Vaak raadde ik prijzen die er veel te ver boven zaten, hiermee bedoel ik dus te zeggen dat de prijzen van vuurwerktotaal prima zijn! Ook hele mooie producten, alles schiet gewoon snel door, leuk vuurwerk dus voor 12 uur! ook krijgen ze 2 nieuwe single shots, en ze beloven allebei de hardste van Nederland te worden, dit moet ik natuurlijk eerst met eigen oren horen

Ook is de multi shock vernieuwd, deze heeft nu mines onder de boeketten, ook weer wat om te testen dit jaar dus!
Daarna doorgelopen naar Royal Fireworks waar we ook gastvrij ontvangen werden. ik zag pyromaniac(Michael) al zitten met naast hem Dim van topvuurwerkrotterdam en ook zat marchel er nog, waarmee ik een hele tijd heb staan praten, leuk jou ook eens ontmoet te hebben! Waarna ik iedereen een hand had gegeven, sleurde Michael(pyromaniac) me gelijk door naar de nieuwe producten, er staat allemaal erg leuk spul. Nu heb ik de producten in ieder geval al gezien, nu de uitwerkingen as zaterdag nog
Daarna liepen we met Michael en Dim even naar de stand van GBV, Daar even een catalogus meegepikt en nog een tijdje staan praten, over Weco Nederland. Iets waar ik erg benieuwd naar ben! Ook nog even op een demo daarvan wachten dus.
Voor de rest ook nog bij andere stands geweest, maar die hadden blijkbaar niet zo veel zin om met ons in gesprek te gaan, op de een of andere manier. Dat was vorig jaar ook al zo, zeer jammer eigenlijk! Daar maar even een tijdje naar wat nieuwe producten staan kijken en na 2 minuten maar gelijk weer weggelopen.
Kortom ik heb weer een leuke dag gehad daar op die beurs. Heb weer nieuwe gezichten gezien en natuurlijk nieuwe producten, nog even wachten op demo's dus