Gangsters

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 210
Artikelnaam: Gangsters
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 11 gr per pijl
Effectomschrijving: 12-delige pijlenset met gevaarlijk goede effecten in de kleuren rood, groen, blauw en paars.
Richtprijs: €.16,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bijlagen

• 210 Gangsters.jpg
    210 Gangsters.jpg
    100 KB · Weergaven: 0
  • 210 Gangsters 2.jpg
    210 Gangsters 2.jpg
    113 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Eindelijk pijlen in de PyroShopper lijn! Ik ben zeer benieuwd. Als de prijs-kwaliteitverhouding zo goed is als bij de cakes het geval is kan dit zeker wel eens wat worden. Lesli heeft laten zijn met onder andere de Goldmembers dat ze best weten wat goede pijlen zijn! Hopelijk zetten ze deze lijn voort.

PyroShopper heeft tot nu toe goede kwaliteit cakes geleverd. De single shocks waren ook wel leuk. Nu maar hopen dat dit geen faal wordt.

Zien er een beetje uit als the bag versies.. en 11gr is ook wat magertjes.. iemand die ze wil proberen voor me :D

Zo zien ze er wel uit, maar op het filmpje van Fpm zijn de effecten wel mooi. Zeker voor de prijs.

Ohh maar dat is toch even een stapje hoger dan the BAG pijlen.. En dat ziet er nog ergens wel grappig uit..

1,40€ is dan misschien nog wat aan de hoge kant, 10€ had ik wss netter gevonden maar had toch minder uitwerking verwacht..

Dit stemt mij trouwens ook hoopvol voor de headhunters, dit is 11gr, en headhunters 30gr.. Dan kunnen ze wel iets mer kruit bij lesli.. Zijn namelijk genoeg 30-40gr pijlen die zulke boeketten nog niet eens halen.

Vrij slap allemaal maarja 12 pijlen voor 17 euro kon ik ook niet te veel verwachten

Prijs verschilt niet veel met random Sick6rockets/cruise/asian thunder rockets.

En ik vind dit wel een goede aanvullig daarbij, het zorgt voor afwisseling in het stoken van deze kleine pijlen. Je kan dan knal/fluit en sier in de zelfde prijs en grote klasse tegelijk stoken.

Ik ben bijna enthousiast over deze dingen:D

hier een foto van de dummy!

2wfnwo6.jpg

(foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Back
Bovenaan