Games

Om eerlijk te zijn hoop ik juist niet dat Naughty Dog met een The Last of Us 2 komt, dat zou het prachtige verhaal alleen maar verpesten.

Tijd voor Woensdag update :p

Een duistere fantast RPG voor de PS4 komt dit jaar nog

Bloodstained komt 2017 uit voor pc,PlayStation 4, Xbox One, Wii U en PS Vita.

27 min Zelda gameplay

Zelda Shrine of Trials deel 1/4, moet naar youtube zodat hij de rest ook afspeelt

Verdun komt 30 augstus naar Consoles

15 min gameplay van Injustice 2

Halo Wars 2 komt in 2017

Ever Oasis new spel voor de 3DS

Pokemon Go komt volgend maand naar iOS en Android

Wild Guns Reloaded

Ik heb BF1 gekeken en vond het oersaai.
Ze hebben Star Wars Battlefront de graphics gecopy pasted, je ziet het aan alles terug zelfs als je hit hebt en punten krijgt is het zelfde.
En ik hou van silencers dat kan niet in dit spel en om realisme hoeft het niet, want dat zit er nog amper in.

En die vrouw met haar objective apples en butter ook irritant.
Ga hem dus niet kopen, omdat het een copy past van het Battlefront systeem is en dodelijk saai vind.

Ja zonder silencer heb je natuurlijk wel skills nodig:D en als je die niet hebt kun je hem beter niet kopen:p

Bf1 vond ik er super uit zien aangezien ik nog dagelijks bf4 speel ga ik hem zcker kopen. De enige bf die ik niks vond was hardline heb daar de beta van gespeeld en toen was het al ruk.
Maar heb genoeg andere games voorbij zien komen zoals mafia 3, for honor, ghost recon en gran turismo sport.
Star wars speel ik dan ook nog wel zo af en toe vind het een mooie game blijven.

Ja echt heel balen dat die servers plat liggen. Al is dat wel beter voor mn baas, heeft die niet telkens werknemers die even de deur uitstappen om een pokestop te looten of pokemons staan te vangen in de keuken in plaats van te koken :bonk:

Met de steamsales weer achter de rug, zijn het met name deze 2 die tijd vreten...

Ik heb weer een video opgenomen van Just Cause 3.
Het is een top 7 Wingsuit Courses, in random volgorde.

Deze vond ik het leukst om meest nagelbijtend :p

Back
Bovenaan