Games

de games die ik veel speel op het moment.
Armored warfare.
world of warships
world of tanks.
en sinds een dag Gta 5 afgestoft.
dat blijft toch een topgame.

Ik heb Doom 4 Closed Beta gespeeld en wat opgenomen.
Gewoon aantal random kills dat de gameplay laat zien, doet mij denken aan Quake 4.

Vond het harstikke leuk om te spelen.
En ik speel nu ook veel Star Wars Battlefront btw, op de PC tis een lekker spel alleen soms niemand te vinden :p

Ik speelde online regelmatig Silkroad online. Weet niet of er hier game fanaten zijn die dit spel kennen? Echt een drama momenteel om online te komen bij dit spel. Servers zitten nonstop vol...
Meer mensen hier last van?

En iemand een idee wat je hier aan kan doen? Een betaald account nemen zeker haha

Tijd voor een nieuwe filmpje nu van Blue Estate
En top spel en het enigste goeie on rail shooter voor de pc helaas.
Ook zeer weinig content dus kopen in de uitverkoop

Vet on-rail shooters vind ik altijd wel nice.Time crisis heb ik heel wat geld aan besteed
in de arcadehallen. :p

Vet on-rail shooters vind ik altijd wel nice.Time crisis heb ik heel wat geld aan besteed
in de arcadehallen. :p

Yeah Time Crisis is geweldig kep die vroeger ook veel op de Arcade gespeeld en iemand had hem voor de Ps2.
Voor de xbox heb ik nog House of the Dead 3 das ook en topper

Het is weer bijna tijd voor E3 2016, jongens!! Op welke games zitten jullie te wachten?
Ik voornamelijk op Mafia 3, COD4 en misschien een Rockstar stuntje :D

62156414.jpg

Zojuist deze in de pre-order gezet. Lijkt echt gaaf te worden, de setting wordt in ieder geval goed gepresenteerd en spreekt me enorm aan. Wopwop nog 1 weekje tot E3!

9200000059176745.jpg

Kijk zelf uit naar de nieuwe Zelda, hoop dat ze de verwachtingen nog waar kunnen maken.

Verder naar Horizon en nieuwe aankondigingen natuurlijk. Jammer dat er tegenwoordig zoveel vooraf al uitlekt.

Back
Bovenaan