Games

Gta v vind ik heel erg tegenvallen, ik kan er op de een of andere manier gewoon niet inkomen.
alle missies waren opzich wel leuk maar t kon me gewoon helemaal niks boeien...
de sfeer in de game vind ik ook niet echt leuk, ook de grootte van het spel vind ik tegenvallen, de helft is een woestijn met een paar heuvels... zo kan ik ook een spel natuurlijk wel groot maken.
Online heb ik tot nu toe een paar x met vrienden gespeelt, maar ook dat vind ik erg saai... t hele gta v raakt me gewoon niet :(

Nu ben ik roller coaster tycoon 2 aant downloaden
lekker old school & t blijft leuk :p

Ik heb de hele week al Battlefield 4 kunnen spelen, maar ik moet zeggen dat er nog behoorlijk veel bugs in de game zitten helaas. Van red-screen-crashes (die ook gewoon in de beta zaten) tot direct x errors. Ik ben nu bijna level 10 en ik heb gister maar 1 potje kunnen spelen zonder crash. Best teleurstellend. Zelfs de single player crashed.

Ik heb de afgelopen week ook regelmatig gespeeld maar ik moet zeggen dat het qua crashes tot nu toe erg is meegevallen. Wel heb ik problemen met geluiden. Af en toe valt het geluid van schoten, voetstappen en de motoren weg terwijl je de stemmen nog wel hoort. Heel irritant. Er zitten ook zeker teveel bugs in het spel. Net als BF3 is ook BF4 verre van af lijkt het..

Tja geen ene game vind ik meer over te top. Maar zoiets zie ik in me vuurwerk eisen ook langzamerhand wel komen. Elke jaar neig je weer naar meer beter enz. :)

Tegenwoordig koop je een game met 5 maps en de rest moet je er alsnog bijkopen in de vorm van DLC.
Dat was vroeger veel minder en kreeg je tenminste een volwaardige game.

@Genius Wat is jouw Origin-nick? Ook op de PC? Maybe eens een squad-up doen met een paar VWC'ers. Lijkt me wel cool.

@kwintos: tsja. Is waar ja. Maar ik koop premium er net zo makkelijk bij. Ze mogen voor die extra content wel wat centen vangen op zich. Voor die twee jaar plezier vind ik het wel waard.

Ik snap alleen niet dat het inderdaad bij elke BF weer een drama is qua bugs. Ze moeten eigenlijk die beta er veel eerder uit gooien en dan een maand laten testen of zo. Dan kunnen ze voor de launch nog dat soort shit fixen. Nu hadden we een beta dat volgens hun een oude built was (en dat geloof ik ook wel, want de final game heeft veel betere frames!) maar sommige bugs zitten er gewoon nog steeds in. Het lijkt wel of ze gewoon te weinig tijd hadden om het te fiksen.

Wel vreemd dat ze nog steeds niks hebben geleerd na BF3 inderdaad,maar goed het zal wel weer gefixt worden met wat patches.

@Genius Wat is jouw Origin-nick? Ook op de PC? Maybe eens een squad-up doen met een paar VWC'ers. Lijkt me wel cool.

Mijn nick is genius13G. Gaan we is ff ownen. :p
Moet trouwens wel wennen tegen over BF3. Het is een stuk lastiger vijanden te zien en als je in een voertuig zit een stuk lastiger te zien wie waar vandaan op je schiet of je locked. Die reloadtijden in voertuigen. Tja dat vind ik helemaal niks. Even als laser designated RPG's. Wat een onzin is dat..

Zojuist een CD key voor battlefield 4 gekocht. Ben nu bezig met het downloaden.
Ben erg benieuwd want heb nog nooit battlefield online gespeeld. speelde altijd call of duty online dus zal wel wennen zijn met battlefield.

Mijn nick is genius13G. Gaan we is ff ownen. :p
Moet trouwens wel wennen tegen over BF3. Het is een stuk lastiger vijanden te zien en als je in een voertuig zit een stuk lastiger te zien wie waar vandaan op je schiet of je locked. Die reloadtijden in voertuigen. Tja dat vind ik helemaal niks. Even als laser designated RPG's. Wat een onzin is dat..

Jup inderdaad, ik moet er ook erg aan wennen. Ondanks de beta. Vijanden vond ik ook al lastiger te spotten, hoewel je natuurlijk vaak normal speelt nu en dan zijn die gasten weer te spotten. Ik speel het liefst hardcore omdat je dan die 3d spotting niet echt hebt, op de minimap dan.

Nog altijd geen spijt ervan dat ik toch BF4 heb gekocht. En wat klinkt dat toch lekker met de 5.1 op standje buurtoverlast.:p

Ik speel alleen op de computer. Zo speel ik RCT3, Rockstar Games (gta), Fifa, Trackmania/shootmania, Minecraft en vooral League of Legends.

Vandaag mijn eerste PS4 game binnen gehad, nu nog een PS4 :shocked:

735815_258845440932052_750416486_o.jpg

Sinds januari heb bijna alleen maar dota 2 gespeeld, bevalt me nog goed tot nu :)
Daarnaast nog een beetje Civilization 5, meer spellen heb je niet nodig :)

Back
Bovenaan