Games

Iemand hier al demo 2 gespeeld van PES2013?
Ik vond demo1 niet zo geweldig, maar ik moet zeggen dat ik demo 2 heerlijk vind spelen!
Wordt toch lastig welke footie ik dit jaar ga kopen...
Licenties blijft voor mij wel een groot punt maar je kunt nu volgens mij ook van die option files downloaden en dan heb je ook de Premier League bijvoorbeeld bij PES..
Wat ook nog een pluspunt is is dat het A: Champions League en Europa League heeft, en B: Het komt een week eerder uit als FIFA en aangezien ik totaal GEEN geduld heb is de kans toch groot dat ik voor PES ga.. (misschien zelfs allebei, maar dan moet ik Blackops 2 laten schieten, die kans zit er ook nog in want uit mijn omgeving zijn er vrij weinig die BO2 gaan kopen en ik vind het er ook niet echt geweldig uitzien met al die moderne shit wapens..)

Add me maar op PS3 ( ChasinDNM ), altijd wel in een potje FIFA12 :)

Behalve als je niks anders doet dan verdedigen :p of de bal gaat egschieten als je eerste helft voor staat :w

Ik heb Halo 3, Halo Wars, Halo:ODST en Halo Reach, maar ik twijfel of ik deze ga kopen.
Ik speel nog amper op de 360 sinds ik een aardige game pc heb, nu speel ik alleen nog Starcraft 2, Battlefield 3 en sinds kort ook Borderlands 2 :)

Mensen die Halo 4 gaan kopen? Ik in ieder geval wel. Ben een erg grote Halo fanboy.

Reken maar! Back to the roots. Because Chief has awoke!

Ik heb Halo 3, Halo Wars, Halo:ODST en Halo Reach, maar ik twijfel of ik deze ga kopen.
Ik speel nog amper op de 360 sinds ik een aardige game pc heb, nu speel ik alleen nog Starcraft 2, Battlefield 3 en sinds kort ook Borderlands 2 :)

Volg je dan ook de starcraft proscene?

Niet echt, ik heb laatst een tournament gekeken (waar MarineKing won) maar dat is alweer 2 maanden terug oid. Ik volg wel wat Diamond spelers op Twitch.tv :)

Er is nu een toernooi bezig in valencia. Dreamhack. Vanaf 4 uur zijn de kwartfinales, halve finales en de finales. Ik kan hem je wel aanraden. Een zeer goed toernooi altijd.

Ook moet je op de site, www.teamliquid.net gaan kijken. Is de grootste site met sc2 gerelateerd nieuws.

Back
Bovenaan