Games

Iemand die snapt welke kaarten ik moet downloaden voor MW3 om online te gaan? Heb het spel een paar keer gespeeld bij een ander maar die had de kaarten toen zelf gedownload.

Wat bedoel je met "kaarten", welke console speel je?

bedoel je met kaarten zo iets als Dome? Nuketown of Shipment? Village, mission of misschien wel terminal?

Ik heb hem voor de ps3
Als ik online wil moet ik perse DLC maps downloaden anders kan ik niet online bij dome en al die levels ja....
Een kennis van mij heeft precies hetzelfde spel en had al dit gedoe niet die kon in een keer online.

Dat is niet moeilijk:D

Bij het multiplayer menu, waar je kan kiezen tussen onderanderen je Vault, systimlink(of zo) en de gewone multiplayer. moet je "Store" hebben.
dan heb je kans dat je op een aantal keuzes uitkomt, dan doe je het volgende:
kies voor wat het dichtse in de buurt komt bij iets van DLC, mappackt of zo.

Mocht je dat schermpje niet krijgen, krijg je een scherm waar alle DLC maps op staan... Als het goed is kun je onderaan een legenda vinden, waar ook ergens bij staat "download all avalible content"(iets in die richting) en als je die gedownload hebt, zou je als het goed is online moeten kunnen spelen:wink:

het zou misschien kunnen dat het bij jou anders anders is, omdat ik call of duty elite Primium hebt. lijkt me niet, maar der is een kans:p

Geholpen?

Peach Out!

Ik heb alle gratis mappen al gedownload (zijn er 2), maar het spel doet verder niks, overigens zag ik dat mijn spel uit engeland kwam, en las op een andere site dat je dan in nederland niet online kon. Kan dit misschien het probleem zijn?

Gister r4 kaartje voor 3ds besteld samen met 16gb micro SD

Kan ikd at ding eingelijk gebruiken, heb hem bij release gekregen maar nooit wat mee gedaan.

Back
Bovenaan