Games

Klopt, het valt mee, maar er zitten dingen tussen dat ik denk van nouja. Hij zet Nintendo neer als niet geschikt voor de core gamer.. Dat is gewoon een verkeerd standpunt. Dat de Nintendo's, de zowel de Wii als de diverse handhelds die hij laat zien, op grafisch vlak minder presteren dan de PS360 en de Vita is een waarheid als een koe. Maar dat de 3DS games voor de casual gamer zijn, klinkklare onzin. Hij kent waarschijnlijk alleen Mario.

De Wii versie van multiconsole games zijn grafisch minder, dat is waar. Maar de besturing is verschrikkelijk? Echt niet. Neem Resident Evil 4, wat een GE-NI-ALE game op de Wii. Het richten werkt gewoon perfect, net als bij diverse andere (ook FPS) shooters.

Hij zegt veel kloppende dingen, maar naar mijn mening iets te kort door de bocht. Dat ik een beetje een Nintendo fanboy ben is niet de reden dat ik het nu voor de Nintendo op neem.

De Nintendo 3DS XL komt in Europa als rode, zwarte of witte variant uit.

Wat een k*t kleuren zeg.
Ik heb een metallic blauw Ds, deze komt van orgine uit Amerika, maar ik vind de kleuren die in Europa verkocht worden compleet stijlloos.

Ik blijf het nog met mijn ouwe Ds doen leuk ding, bevalt mij beter dan de Wi.

Wat een k*t kleuren zeg.
Ik heb een metallic blauw Ds, deze komt van orgine uit Amerika, maar ik vind de kleuren die in Europa verkocht worden compleet stijlloos.

Ik blijf het nog met mijn ouwe Ds doen leuk ding, bevalt mij beter dan de Wi.

Hij komt ook nog in het zilver die is opzich wel mooi,dan is de binnenkant zwart en buitenkant zilver.

:)

De eerste preview over de 3DS is zeer positief. Ik denk dat hij er toch gaat komen!! Vind hem ook mooier, minder plasticy, ogen dan de gewone 3DS.

6a01310ffb1fb0970c017742bde6e0970d-500wi

6a01310ffb1fb0970c017742bde59f970d-500wi

6a01310ffb1fb0970c017742bde391970d-800wi

The screens are HUUUGE!
DS games will get a "third life" on the bigger screen.
The 3D effect is easier on the eye and nicer to the look.
The technology behind the 3D might have been improved on the XL model. (To confirm)
They think there's some kind of "filter" at works here because the pixels appear "rounded."
"The XL is so much more comfortable to hold than the original 3DS that we have to ask what the hell has Nintendo been doing in R&D with the original model." (Paraphrased)
The difference might be small, but the buttons felt well placed and of better quality.
The circle pad appears bigger. (To confirm)
Surprisingly light for its size.
3DS games will gain new life from the XL.
Speakers and sounds doesn't appear to have improve. (Was in a noisy room, to confirm.)
The XL is an upgrade on the 3DS from almost every single point.
from http://www.p-nintendo.com/articles/repo ... -xl-232121

Huge screen
Better viewing angle
3D effect looks better/more effective/more natural
2D mode looks better than regular 3DS
Image looks better/softer (they assume there might be some filter but not sure)
The grip (round corners) fit nicely
Unit fits better in hands (they wonder if it should've been the main design in first place)
Unit is lighter than they expected
There's a coat in the unit (not fully matte) that gives it a "deluxe plastic imitating metal" look
Not sure at the sound as the room was quite noisy
french preview: http://www.bamarenlive.com/2012/06/t...do-3ds-xl.html

the screen looks good, very good
while the image looked worse on a DSiXL than on a DSi, it's not the case here. 3DSXL pixels look as defined as on 3DS.
the screen seems very luminous
3D effect is more comfortable and more immediate
the analog stick is more convenient to use, no need to bend your thumb anymore

Voor de mensen met een Nintendo systeem onder ons:
In de games en bij de consoles krijg je altijd een kaartje met een 'krascode'. De code kun je registreren op Nintendo.nl. Doe je er niks mee? PM me, ik wil ze graag :p

Hallo alle gamers,

Ik speel op de pc mw2 en mw3 online. Alleen ik heb dit altijd op een NAT type-strict gedaan. Hierdoor kan ik nooit een lobby normaal joinen of normale hosts zoals uit europa. Ik speel altijd met russen en zweedse mensen en nooit met nederlanders. Alles heb ik geprobeerd , poorten geforward upnp stond al aan enzv enzv. En nog steeds heb ik een strict nat type. Hij vind ook alleen games rond de 100-150 ping. 100-150 ping betekend dat je een dikke lag hebt constant en ik word er helemaal gestoord van , die keren dat ik game wil ik lekker op hoog niveua clan wars en snd spelen zonder irritaties van slechte hosts.

Weten mensen waar het nog meer aan kan liggen ? Mijn router is een thomson-alcatel 546 v6. Ik heb al via portfoward.com alles gevolgd en gedaan zoals het moest.

Het is echt niet leuk om constant neergeschoten te worden omdat hun jou eerder zien :S

Met black ops en deticated servers heb ik nergens last van , ik hoop dat ze het voor mw2 en mw3 ooit nog veranderen. Alleen ik vind black ops niet zo leuk dus dan kan je dat net zo goed ook niet doen.

Dit zijn de poorten die ik open heb gezet, ik speel het ook op een andere computer dus ik heb ook gekozen om die speciaal voor dat spel aan te vinken.

Protocol Poortbereik Omzetten naar ... Triggerprotocol Triggerpoort
Any 3074 - 3074 3074 - 3074 - -
Any 27000 - 27050 3074 - 3124 -

Vraagje.
Ik zit met een probleem met het spel Indiana Jones staf of kings.
Als ik het level ben, dat ik weg moet vliegen met het vliegtuig, dan stort ik steeds neer met dat vliegtuig.
Na tig keer proberen, ben ik er nu een beetje klaar mee.

Kan iemand mij helpen hoe ik normaal opstijg, zonder te crashen?

Ik speel graag battlefield 3 op de ps3. Nu heb ik tijden gezegd geen premium aan te schaffen, maar gisteren toch gedaan! :p Mensen die dit nog niet gedaan hebben ik zeg doen!! Het is net of je een andere game speelt zulke gave maps en nieuwe game types!! :D

Heb afgelopen zaterdag de 3DS XL aangeschaft. Het 3D vind ik maar raar, maar het beeld is erg mooi. Tot nu toe alleen Zelda OoT gespeeld, wat een pareltje zeg!

Voor de mensen met een Nintendo systeem onder ons:
In de games en bij de consoles krijg je altijd een kaartje met een 'krascode'. De code kun je registreren op Nintendo.nl. Doe je er niks mee? PM me, ik wil ze graag :p

Ik heb er maar liefst 2 liggen, dus als je interesse hebt.....

Back
Bovenaan