Games

Ik vind Bo2 maar niks, maar ik moet zeggen dat die Multiplayer Trailer er echt heel erg mooi uit ziet:yes:
Misschien dat ik hem toch nog ga bestellen.....:rolleyes:

voor de xboxers onder ons

427466_430800410303742_1476550235_n.jpg

gratis via je xbox live te bekijken. verder valt het ook gewoon via internet te volgen

Zo, nieuwe black ops II trailer is uit!:D

Wat zal ik er eens van gaan zeggen...
Het ziet er mooi uit, dat is zekers! Al ben ik echt niet weg van al die highteck zooi alla " throing knive met stun effect" " schilden met microwave effect of zo iets". Vind al die nieuwe zooi niet zo geweldig... En het feit dat quickscopen terugkomt ben ik ook niet echt geweldig blij mee.....!

Naja, eerst maar eens bij een vriend gaan kijken, en dan beslissen of ik hem koop of. Dat ik lekker MW3blijf spelen..!

Ik speel nu een tijdje Modern Warfare 3 bij een maat van mij.
Maar ik vind dat online gedeelte zo wack he.
Mensen maken me af met een sniper alsof ze met een machine geweer lopen te knallen, wuhahaha!
Dat ligt dan niet aan die mensen, maar aan de game zelf uiteraard.
Je knalt boven iemands hoofd, maar toch wordt die gerekend als headshot, ja echt niet he.
Ik weet niet hoe andere mensen dit ervaren, maar het liefst speel ik modern warfare 1, al weet ik niet hoeveel mensen die nog online spelen. Of dat dat überhaupt nog kan?

Black ops 2 multyplayer trailer ziet er aardig uit maar denk dat dit de eerste Call of Duty is die ik niet ga halen.
Vind het erg jammer van al die high tech spullen ik had echt gehoopt op een direct vervolg van Black ops maar het zat er al een tijdje aan te komen dat Call of duty zo game zou maken erg jammer.

Ik speel nu een tijdje Modern Warfare 3 bij een maat van mij.
Maar ik vind dat online gedeelte zo wack he.
Mensen maken me af met een sniper alsof ze met een machine geweer lopen te knallen, wuhahaha!
Dat ligt dan niet aan die mensen, maar aan de game zelf uiteraard.
Je knalt boven iemands hoofd, maar toch wordt die gerekend als headshot, ja echt niet he.
Ik weet niet hoe andere mensen dit ervaren, maar het liefst speel ik modern warfare 1, al weet ik niet hoeveel mensen die nog online spelen. Of dat dat überhaupt nog kan?

Om hier even op in te haken:

http://www.youtube.com/watch?v=q5xg82qbV5M

Back
Bovenaan